Masz restaurację i chcesz zaskoczyć swoich klientów oryginalnym menu? A może prowadzisz bar i szukasz sposobów na wyeksponowanie cen napojów? Albo działasz w branży turystycznej i chcesz informować o nowych promocjach? Ulotka składana sprawdzi się w każdej z tych sytuacji!
Ulotki składane pomagają w sprzedaży
Dobra ulotka potrafi sprzedawać. Jak można to sprawdzić? Umieść na ulotce dedykowany kod rabatowy, który oferuje zniżkę na usługi lub produkty. Licząc zamówienia, które zostały zrealizowane z użyciem tego kodu, łatwo sprawdzisz skuteczność tego typu materiału promocyjnego.
Postaw na pierwsze wrażenie
Nietuzinkowy projekt może okazać się kluczem do sukcesu! Planując wygląd ulotki, zwróć uwagę na:
- Kształt - do wyboru są ulotki pionowe, poziome i kwadratowe.
- Sposób składania - w zależności od liczby stron, ulotka może być złożona na pół, w literę “C”, w “Z”, w harmonijkę, mapę lub okienko.
- Papier - klasyczny offsetowy papier, kreda mat, kreda połysk lub kraftliner. Wybierając większą gramaturę łatwiej będzie osiągnąć efekt premium.
- Wydruk i uszlachetnienie - najpopularniejszym rodzajem wykończenia ulotki jest nałożenie folii matowej, błyszczącej lub folii soft touch z opcjonalnym użyciem lakieru UV.
Pamiętaj, że projekt zależy wyłącznie od Ciebie. Przygotuj ulotki, które wywołają “efekt wow” u Twoich klientów.