Jak pozytywnie napompować doświadczenia zakupowe osób, które zamawiają twoje produkty przez internet? Paczka inspirujących przykładów czeka na ciebie poniżej. Czerp, adaptuj, odkrywaj nowe, a pomysły wyciskaj w druku.
Na tkaninie nic nie ginie
Bawełniana torba reklamowa to ponadczasowy gadżet, którego żywotność przekracza średnią długość życia papierowej zawieszki czy naklejki. Możesz ją zadrukować w całości, dobierając do projektu odpowiednie kolory tkaniny oraz uchwytów. Torba z nadrukiem sprawdzi się w roli gratisu, dorzucanego do zamówień o określonej wartości albo jako samodzielny produkt w ofercie twojego sklepu internetowego.
Torby bawełniane według własnego projektu możesz zamówić tutaj.
W dobrej formie na długo
Torby z nadrukiem to szersza kategoria, włączająca również torby papierowe, które dawno przestały być domeną branży gastronomicznej czy odzieżowej. Papierowa torba reklamowa z powodzeniem zastąpi w przesyłce papier pakowy albo dedykowane pudełko produktowe, ponadto może zostać wielokrotnie wykorzystana, co podnosi jej wartość użytkową.
Więcej wariantów papierowych toreb znajdziesz tutaj.
Nie tylko sześciopak
Dobry dizajn ma moc przyciągania! Jeśli opakowanie w rzeczywistości prezentuje się tak atrakcyjnie, jak na zdjęciu w sklepie internetowym, jest szansa, że zdobędziesz dodatkowe punkty w kategoriach wiarygodna i autentyczna marka. Warto zwrócić uwagę zarówno na pudełka produktowe, jak i transportowe, które grają ważną rolę w postrzeganiu marki i ocenie doświadczeń zakupowych. Ciekawe opakowanie to katapulta do intensyfikowania działań w obszarze brand advocacy (spontaniczne unboxingi, polecanie sklepu innym osobom, pozytywne opinie o produktach lub sklepie i więcej oznaczeń marki w sieci — a to wszystko bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów na reklamę).
Pudełko typu kostka możesz zamówić tutaj.
Pudełko fasonowe w pełnym zadruku może być opakowaniem zbiorczym lub transportowym (w tym przypadku przyda się również zabezpieczająca taśma z nadrukiem).
Pudełka fasonowe znajdziesz tutaj.
Druk na sterydach
Dobry przykład poniżej. Projekt Sofii Tkaczyk dla marki AMAPOLA w ciekawy sposób wykorzystuje przekrój produktów poligraficznych, które doskonale pasują do formuły ecommerce. Na wizualizacjach zobaczysz wspomnianą wcześniej taśmę z nadrukiem, zabezpieczającą pudełka fasonowe, papier pakowy oraz pełniące funkcje plomb naklejki.
Produktowa ściąga:
Przyczepność lepsza niż na bieżni
Naklejki równie dobrze trzymają się podłoża, co pamięci, dlatego warto dorzucać je do każdej przesyłki z zamówieniem. Umieść na nich logo lub jakiś zabawny motyw, nawiązujący do tożsamości marki — im bardziej chwytliwy projekt zaproponujesz, tym większa szansa, że naklejki szybko opuszczą cztery ściany pudełka i ruszą na podbój świata, naklejone na case’y telefonów, notatniki czy plecaki.
Więcej naklejek tutaj.
Najpierw rzeźba, później masa
Ta zasada może nie sprawdzi się na siłowni, ale jest kluczem do sukcesu w marketingu drukowanym. Zacznij od przemyślanego projektu graficznego, który będzie dobrze współgrać z wieloma formatami poligraficznymi. Świetnie obrazuje to poniższy przykład, na którym w jednej linii wizualnej zaprojektowane zostały m. in. składane kartki, wizytówki i vouchery. Każdą z tych rzeczy możesz włożyć do przesyłki, ubogacając zawartość i dodając realną wartość do zamówienia.
Zobacz:
Inne produkty poligraficzne dla ecommerce znajdziesz w tej dedykowanej kategorii.
Źródła grafik:
https://www.behance.net/gallery/136057307/Small-Town
https://www.behance.net/gallery/84664705/Paperbag
https://www.behance.net/gallery/158879369/Huggelys-Candle-Packaging-design
https://www.behance.net/gallery/158005839/Fitthree
https://www.behance.net/gallery/132838879/Branding-AMAPOLA
https://www.behance.net/gallery/134879737/Lucid-Brand-Identity-Merchandise
https://www.behance.net/gallery/46059733/mumdays