Złoto, miedź, głęboka zieleń i brązy. Paleta jesiennych barw doskonale oddaje klimat jednej z piękniejszych pór roku i fantastycznie prezentuje się w druku.
Faktura papierów ozdobnych i głębia uszlachetnień
Brąz naturalnego kraftu w zestawieniu ze złoceniami potrafi zachwycić. W projekcie materiałów drukowanych dla Corten Studio barwy jesieni zostały wyeksponowane na szlachetnych papierach barwionych w masie i wzmocnione złotym wykończeniem detali.
Produkty poligraficzne zaprezentowane w projekcie:
- teczki premium,
- wizytówki uszlachetniane,
- katalogi szyte z uszlachetnianą okładką (📧 zapytaj o taki wariant produktu).
ℹ Podpowiedź:
Jeśli szukasz niestandardowego rozwiązania w druku — na przykład papieru lub produktu, którego nie udało ci się znaleźć na stronie drukomat.pl, wyślij zapotrzebowanie na adres kalkulacje@drukomat.pl – przygotujemy dla ciebie indywidualną wycenę na życzenie.
Minimalizm przełamany widowiskowymi detalami
Tę identyfikację wizualną zdominowały głęboka zieleń i gładka biel. Ograniczona paleta kolorystyczna została wzbogacona mocnymi akcentami — biało-czarnym wzorem i wyrazistym logotypem. Do nadruku obu elementów wykorzystano lakier UV 3D, którego intensywna wypukłość w połączeniu z łagodną szorstkością papieru ozdobnego tworzy zaskakujący efekt sensoryczny.
Produkty poligraficzne zaprezentowane w projekcie:
Zobacz inne produkty w kategorii HoReCa.
Nie wszystko złoto co się świeci
Błysk miedzi może być równie spektakularny jak blask złota. W tym projekcie dla większego kontrastu miedzianą folię zaaplikowano na czarnym papierze barwionym w masie, a minimalistyczny projekt graficzny w pełni wydobył efekt uszlachetnienia.
Produkty poligraficzne zaprezentowane w projekcie:
Kojąca wypukłość różu
Łagodne beże równie dobrze wpisują się w jesienną paletę barw jak brązy i szarości. W identyfikacji marki WIM delikatność beżu i intensywność brązu została przełamana połyskliwymi detalami. Dzięki różowej folii zaaplikowanej na niemal każdym materiale drukowanym identyfikacja zyskała więcej walorów estetycznych i sensorycznych.
Dlaczego wypukłości i faktura podłoża są tak ważne w druku reklamowym? Dowiedz się jaką rolę w procesie kojarzenia marki ma dotyk.
Produkty poligraficzne zaprezentowane w projekcie:
- wizytówki uszlachetniane,
- zawieszki,
- koperty,
- pudełka typu kieszonka,
- papier pakowy,
- naklejki.
Złoty pył zatopiony w głębokiej zieleni
Wyrazisty font, intensywność zieleni i elegancja złota. Zestawienie tych 3 elementów nadało identyfikacji cech wizualnych typowych dla marek luksusowych. Złote uszlachetniania dla jeszcze lepszego efektu zostały wyeksponowane na zielonym podłożu ozdobnym o miękkiej fakturze filcu.
Produkty poligraficzne zaprezentowane w projekcie:
Łagodząca moc brązu
Identyfikacja Siedres ma wywoływać skojarzenia ze spokojem i równowagą. Subtelne brązy podłoża barwionego w masie (wizytówki, pudełka) i papiery w odcieniu kości słoniowej (papier firmowy, etykiety) wpisują się w te założenia. Delikatne krągłości wyrazistej, ale nienachalnej typografii doskonale harmonizują z wybranymi podłożami.
Produkty poligraficzne zaprezentowane w projekcie:
- pudełka fasonowe,
- wizytówki,
- papier firmowy,
- zawieszki,
- papier pakowy.
Więcej pomysłów na uszlachetniane wydruki znajdziesz w dedykowanej kategorii produktowej WYDRUKI PREMIUM.
Zajrzyj również do tego artykułu:
Źródła projektów zaprezentowanych w artykule:
https://www.behance.net/gallery/133921947/Bodhitri-Branding
https://www.behance.net/gallery/90958235/WIM-Women-In-Mind
https://www.behance.net/gallery/82673793/Coexist
https://www.behance.net/gallery/110128071/Siedres
https://www.behance.net/gallery/158083241/Corten-Studio
https://www.behance.net/gallery/138447315/Dstrikt-Ritz-Carlton-Vienna