Drukowane materiały reklamowe lub promocyjne wciąż cieszą się dużą popularnością. Kontakt z papierem daje poczucie namacalności prezentowanej oferty, zbliża do niej odbiorcę, angażuje zmysły i działa na wyobraźnię. Nic dziwnego, że w czasach, kiedy digital rozpycha się łokciami w świecie reklamy, chcąc zagarnąć większą część branżowego tortu, papier wciąż utrzymuje wysokie miejsce na podium.
➖ Zrób świetne pierwsze wrażenie
Pisaliśmy ostatnio o tym jak materiały drukowane pomagają w sprzedaży (ten tekst możesz przeczytać tutaj). Dziś skupimy się na aspekcie, jakim jest dobór surowca, a właściwie na jednym z nich, mianowicie kartonie MultiLoft, który jest ciekawą alternatywą dla klasycznego, jednowarstwowego papieru. Dlaczego ten rodzaj podłoża jest tak wyjątkowy? Aby najlepiej odpowiedzieć na to pytanie, trzeba wziąć do ręki kawałek tego papieru. Nietypowa grubość i charakterystyczny “feeling” sprawiają, że kontakt z materiałem drukowanym na kartonie Multiloft staje się doświadczeniem, które zapada w pamięć.
Fizyczne media drukowane silniej oddziałują na mózg, pozostawiają głębszy ślad podobny do tego, jaki pozostawia bezpośredni kontakt z produktem. Po prostu papier w rękach wzbudza więcej emocji niż obrazek na monitorze. Jest bardziej namacalny, prawdziwy, ma konkretną fakturę, wagę, zapach. Uruchamia i o wiele bardziej stymuluje sieć połączeń nerwowych związanych z pamięcią przestrzenną niż cyfrowe obrazki.
Sebastian Śnieciński, CMO w grupie Colours Factory, odpowiedzialny za markę drukomat.pl
➖ 3 warstwy, które robią różnicę
Przewagą kartonu MultiLoft jest jego grubość, która wynika z połączenia 3 warstw papieru, z czego jedna (środkowa) może występować w innym kolorze niż dwie pozostałe. Takie rozwiązanie daje mnóstwo możliwości – wzbogaca projekt dodatkowym kolorem i ułatwia odnalezienie konkretnej wizytówki w pliku kart po spotkaniu biznesowym. Spójrz na przykłady – różnicę między zwykłym papierem kredowym, a kartonem Multiloft widać gołym okiem!
Widać wyraźnie, że nie są to zwykłe wizytówki o standardowej dla tego produktu strukturze i gramaturze papieru.
Mając w ręku wizytówkę Multiloft odnosi się wrażenie, że to nie jedna karta biznesowa, a kilka sztuk, które skleiły się w jeden plik. Często dopiero po chwili osoba obdarowywana zauważa, że to jednak nie trzy, a jedna wizytówka! Zyskujesz dzięki temu niezwykle ważny podczas robienia pierwszego wrażenia, element zaskoczenia, a dodatkowo – pojawia się pole do nawiązania zabawnej konwersacji, która ma szansę na długo zapaść w pamięć.
Ciekawostka:
Wizytówki kaszerowane są trzykrotnie grubsze od tradycyjnych, a środkowa warstwa to barwiony w masie papier (dostępny aż w 12 kolorach). W ramach jednego zamówienia na drukomat.pl możesz wybrać różne, personalizowane wzory w formacie 85 x 55 mm lub 90 x 50 mm.
➖ Nie tylko wizytówki
Choć MultiLoft jest domeną wizytówek, tak naprawdę “sky is the limit”! Ten rodzaj podłoża będzie nadawał się również do wydruków takich materiałów jak: zaproszenia, pocztówki, bony czy menu.
W standardowej ofercie drukomat.pl znajdziesz wizytówki MultiLoft, natomiast jeśli interesuje cię inny produkt (na przykład jeden z tych, wymienionych powyżej 🙂), zapytaj o możliwości produkcji, ponieważ realizujemy również zamówienia niestandardowe!