Dziś mamy dla ciebie przegląd poligraficznych bestsellerów. Będziemy prezentować najczęściej zamawiane produkty, omówimy krótko ich charakterystykę i pokażemy Ci kilka tricków, jak niektóre z nich wykorzystać w sposób nietypowy i tym samym zrobić jeszcze lepsze wrażenie na swoich odbiorcach. Brzmi zachęcająco? Czytaj dalej! 🙂
➡ Wizytówki
Od czego innego mieliśmy zacząć! Wizytówka to ponadczasowy element komunikacji wizualnej, niezastąpiony podczas spotkań biznesowych oraz wszędzie tam, gdzie trzeba wymienić się kontaktem. W przypadku tego produktu poligraficznego pole do popisu jest naprawdę duże, a wiele możliwości pozwala stworzyć wizytówkę niepowtarzalną, która zachęci do kontaktu, zrobi (i pozostawi!) dobre wrażenie oraz wyróżni się wśród innych. Do wyboru masz wizytówki klasyczne, składane oraz sklejane z 3 warstw papieru “Multilofty” (te mamy teraz w świetnej cenie!). Dodatkowo możesz wyróżnić wizytówki za pomocą:
- zaokrąglonych lub prostokątnych rogów
- szlachetnych papierów (aż 16 rodzajów podłoża w tym fakturowane i barwione w masie)
- folii matowej, błyszczącej lub soft touch
- lakierowania lub pokrycia lakierem UV
Podpowiedź:
Wizytówkę składaną możesz wykorzystać jako karnet podarunkowy lub z podziękowaniami dla swoich klientów, a wybierając dziurkowanie w klasycznej wizytówce, z powodzeniem zamienisz ją w atrakcyjną metkę lub cenówkę.
➡ Ulotki
Ulotki to wciąż jeden z bardziej popularnych, drukowanych materiałów reklamowych, szczególnie lubiany przez branżę gastronomiczną oraz w miejscach, gdzie promocje zmieniają się często, a biznes prowadzony jest lokalnie i potrzebuje efektywnego dotarcia do klientów na konkretnym obszarze. I choć popularna (przez co czasami wręcz znienawidzona!) – ulotka wcale nie musi być nudna! Różne formaty i konfiguracje – od klasycznej, ciętej ulotki po składaną DL-kę, możliwość pełnego obustronnego zadruku, dodania uszlachetnień, a nawet personalizacji sprawia, że łatwo odczarować owianą złą sławą ulotkę i zamienić ją w małe, marketingowe dzieło sztuki. Do wyboru masz kilkanaście formatów oraz rodzajów papieru, zadruk w pełnym kolorze oraz uszlachetnienia ( lakier UV, folia połysk, mat i soft touch oraz folia + lakier UV wybiórczy).
Szukasz czegoś nietypowego, czego nie udało ci się znaleźć w naszej standardowej ofercie? Napisz do nas i sprawdź co jeszcze możemy dla ciebie zrobić.
➡ Katalogi
Ten poligraficzny klasyk czytywany i przeglądany jest dużo chętniej niż inne materiały reklamowe, a odpowiednio zaprojektowany, zostaje z odbiorcą na dłużej. Katalogi to doskonałe narzędzie prezentacji firmy, jej historii, możliwości produkcyjnych lub oferty. Niezależnie od rozmiaru biznesu i specyfiki branży – katalogi zawsze zdają egzamin i są jednym z popularniejszych materiałów drukowanych, służących promocji firmy. Z katalogów chętnie korzystają biura turystyczne, sklepy internetowe, graficy i marketerzy, choć nie tylko! Katalogi reklamowe to przestrzeń reklamowa idealna do prezentacji każdego biznesu. Wybieraj spośród katalogów szytych, klejonych i spiralowanych – poniżej znajdziesz ich krótką charakterystykę.
Katalogi szyte
Zwane również katalogami zeszytowymi, łączą dużą wytrzymałość z korzystną ceną. Zamówisz je już od 5 sztuk, a dostępna objętość to standardowo od 4 do 56 stron + okładka. Oprawa zeszytowa pozwala rozłożyć katalogi na płasko, co ułatwia przeglądanie treści. Szukasz katalogu do prezentacji ofertowej? Sprawdź katalogi ze zszywkami oczkowymi, które można wpiąć do segregatora. Katalogi szyte są dostępne w 8 najpopularniejszych formatach, dzięki temu możesz naprawdę zaszaleć z projektem i stworzyć folder reklamowy, który złapie ciekawość odbiorcy dłużej niż na chwilę.
Katalogi klejone
Katalogi w książkowej oprawie wyglądają prestiżowo i doskonale nadają się do obszernej prezentacji. Chcesz pokazać ofertę, opowiedzieć historię firmy czy przedstawić studium przypadku, w którym omawiasz współpracę z jednym z najważniejszych klientów? Obierz kierunek na katalogi klejone – najlepsze dostępne na rynku łączenie – elastycznym i bardzo trwałym klejem PUR, zapewnia im długą żywotność, a dzięki uszlachetnieniom, które możesz zastosować na okładce (folia matowa, błyszcząca lub soft touch oraz lakier wybiórczy UV) projekt będzie wyróżniał się już od pierwszego wejrzenia.
Katalogi spiralowane
Największy atut katalogów spiralowanych to wygodne przeglądanie stron i możliwość rozłożenia na płasko. Katalogi łączone za pomocą spirali nadają się do małych i średnich publikacji (w standardzie już od 8 do 56 stron + okładka). Możesz je wykorzystać do druku poradników kucharskich, atlasów samochodowych, albumów ze zdjęciami, menu, przewodników lub instrukcji, ale także prezentacji ofertowych, materiałów szkoleniowych, notatników lub broszur reklamowych. Katalog spiralowany wydrukujesz na eleganckim, sztywnym podłożu kredowym – w macie lub połysku, a kolor spirali możesz dobrać do charakteru projektu. A jeśli chcesz jeszcze więcej, wybierz dedykowane uszlachetnienie okładki folią oraz lakierem wybiórczym UV.
Teraz wszystkie katalogi w naszej ofercie możesz zamówić taniej! Sprawdź promocję.
➡ Plakaty
Plakaty to wciąż jeden z topowych produktów poligraficznych i wcale nie traci na popularności, mimo przeniesienia wielu działań reklamowych do digitalu. Za pomocą plakatu powiadomisz o nadchodzącym wydarzeniu albo nowej usłudze lub promocji, a interesujący i przyciągający oko projekt sprawi, że trudno będzie przejść obok niego obojętnie. Narzędzie marketingowe, jakim jest plakat, daje sporo możliwości w kwestii formatów i wzorów – możesz wybierać spośród:
- różnych wielkości – od A3 do XXL
- gramatury od 90 do 350 g
- 4 rodzajów uszlachetnień
- wielu rodzajów papierów (offset, kreda, blueback)
Na stronie www.drukomat.pl znajdziesz plakaty jednostronne, dwustronne (te świetnie sprawdzą się jako element ekspozycji w witrynach sklepowych, na przystankach oraz w przeszklonych biurach i restauracjach), a także listwowane (plakat można błyskawicznie zawiesić, otrzymując elegancką dekorację i trwały nośnik reklamowy). Mało? Masz do wyboru również plakat wielkoformatowy XXL, obok którego będzie trudno przejść obojętnie. Plakat outdoorowy jest bardzo trwały i odporny na warunki atmosferyczne. Wykorzystaj jego potencjał do promowania galerii handlowych, nowych kolekcji, koncertów lub wydarzeń.
Chcesz zamówić plakat, ale nie wiesz na jaki rozmiar się zdecydować? Mamy dla ciebie ściągę:
➡ Notesy
Wciąż lubimy robić notatki na papierze. Widać to po popularności notatników reklamowych, które wiele firm uważa za must have wśród gadżetów reklamowych. Niesłabnąca popularność notesów wynika z ich wartości użytkowej i sporych możliwości w zakresie brandowania – zadrukować można zarówno okładkę, jak i nanieść logo lub hasło reklamowe na pojedynczych kartkach notatnika. Kreatywny projekt notesu sprawi, że klienci chętnie po niego sięgną, a marka zapadnie im w pamięć.
Zanim zamówisz
Wolisz notes, który ma 25, 50 czy 100 kartek? Klejony z okładką, bez okładki lub spiralowany? U nas wydrukujesz notesy firmowe w 4 najpopularniejszych formatach (A4, A5, A6, DL), a wnętrze notesu wykonamy na niepowlekanym papierze offsetowym 90 g –– uzupełnij je dowolnym logo, tekstem lub wzorem albo po prostu pozostaw niezadrukowane.
➡ Teczki ofertowe
Teczki reklamowe podnoszą prestiż firmy, ułatwiają sortowanie dokumentów i są niezastąpione jako oprawa ofert, materiałów szkoleniowych oraz dokumentów. To właśnie dlatego nie mogło ich zabraknąć pośród poligraficznych bestsellerów. Teczki z własnym logo i kolorami firmowymi królują w urzędach, bankach, biurach turystycznych lub fundacjach. Teczki w formacie A4 ułatwiają przechowywanie i wręczanie notatek, sprawozdań lub materiałów szkoleniowych. Dzięki temu zmieścisz w nich nawet dość obszerną dokumentację, ofertę lub katalog firmowy (do wyboru masz teczki jedno- lub dwubigowe w dwóch wariantach szerokości grzbietu – 5,5 oraz 10 mm).
A jeśli szukasz nietypowego rozwiązania, zdecyduj się na druk teczek na papierach ozdobnych – o tych dowiesz się więcej z poniższego artykułu:
I oczywiście jeszcze kalendarze! O tej porze roku to produkt, który pod względem liczby zamówień bije na głowę nawet wizytówki. Ale o nich już pisaliśmy całkiem sporo, więc jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, odsyłamy cię do tego artykułu:
Teraz znasz już najbardziej topowe produkty poligraficzne i wiesz, jakie możliwości daje ci druk niektórych z nich. Chcesz wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce? Zapraszamy na www.drukomat.pl.
Udanych wydruków!💥