Tym razem dzielimy się szczegółami współpracy z Panem Drwalem, w efekcie której powstał zestaw produktów poligraficznych, uzupełniających zamówienia w sklepie internetowym tej marki. Pan Drwal doskonale wie jak można wykorzystać druk w budowaniu lojalności oraz sprawić, by zakup cieszył jeszcze bardziej, a studium przypadku tej marki to świetna inspiracja dla pozostałych e-commerce’ów, które do tej pory nie były świadome siły, jaka drzemie w papierze.
Wolność to wybór
Pan Drwal to polski producent naturalnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i zarostu. Opis, który znajdziemy na stronie internetowej marki doskonale oddaje jej charakter i misję:
Manufaktura Pan Drwal to coś więcej niż naturalne kosmetyki dla mężczyzn. To droga, na którą wstępujesz, bo masz wolny wybór i korzystasz z niego świadomie. Nasze balsamy, olejki, pomady, żele, szampony i perfumy to nie tylko naturalny skład i oryginalny design opakowań, ale również autorskie kompozycje zapachowe wyrażające Twoją osobowość, podkreślające Twój sposób widzenia świata, manifestujące Twój głód doświadczeń.
Pan Drwal skupia wokół siebie właściwych ludzi, którzy wspierają przepływ dobrej energii. Współpraca z nieszablonowymi osobowościami z męskiego świata sprawia, że marka tworzy nową jakość wśród polskich kosmetyków dla mężczyzn.
Początki przygody
Skąd wziął się pomysł na Pana Drwala? Wystarczyła spontaniczna, przyjacielska rozmowa na trasie Poznań – Gdańsk. Za marką stoi energiczne trio, w którym każda osoba specjalizuje się w czymś innym – Marta odpowiada za kwestie graficzne i czujnie zarządza działem kreacji, Dawid i Łukasz zajmują się kwestiami technologicznymi, formalnościami, związanymi z rejestracją produktów, produkcją i wysyłką. Ta nietypowa mieszanka kompetencji (chemik, biotechnolog i grafik) pozwala im projektować i produkować wszystkie produkty od podstaw, bez konieczności wspierania się dodatkowymi siłami z zewnątrz.
Ludzie od Drwala to chemicy o specjalności kosmetycznej, biotechnolodzy i graficy, stąd wszystkie kompetencje do tworzenia produktów są od początku w zespole, który założyliśmy we troje.
Łukasz Janus
Po pierwsze jakość, po drugie i trzecie – jakość!
Kosmetyki wychodzące z manufaktury Pana Drwala powstają na bazie starannie wyselekcjonowanych składników. Produkty nie zawierają sztucznych konserwantów, takich jak parabeny czy formaldehyd. Aż 95% składników produktów tej marki to naturalne surowce roślinne, pozostałe 5 % to nieszkodliwe substancje niezbędne do wytworzenia stabilnej formuły receptur. Kosmetyki są w całości wytwarzane w Polsce i zawierają unikalną, przyjemną, męską kompozycję zapachową.
Dbałość o każdy szczegół
Doskonała jakość produktów to nie wszystko, co wyróżnia Pana Drwala. Atutem jest również minimalistyczny i przemyślany design opakowań, nad którym pieczę sprawuje Marta Bartkowiak. Tu znaczenie ma każdy szczegół – od wzoru etykiety, po kształt i rodzaj pojemników na produkty. Świetny przykład stanowi projekt butelek, w którym ważny jest nie tylko kolor szkła, ale też jego właściwości. Marka współpracuje z dostawcą, który dla produkowanego przez siebie szkła deklaruje brak przepuszczalności dla światła widzialnego. Dzięki takim butelkom kosmetyki w jeszcze lepszym stopniu niż w opakowaniach ze szkła transparentnego, zielonego czy brązowego są chronione przed szkodliwym działaniem promieniowania, zachowując wysoką jakość i trwałość na dłużej.
Współpraca z drukomat.pl
Większość produktów poligraficznych, które klient Pana Drwala otrzymuje wraz z przesyłką, wychodzi z naszej produkcji. Marka współpracuje z nami w tym zakresie od lat, a działania promocyjne, związane z wprowadzeniem nowej kategorii produktowej (opakowania) oraz akcją #dorzućDOpaczki były dobrą okazją do tego, by zrobić razem coś więcej niż do tej pory.
Pan Drwal w dniu startu współpracy miał już sporo produktów, które idealnie wpisywały się w konwencję akcji #dorzućDOpaczki, m.in.: karnety z podziękowaniami dla klientów, naklejki z logo marki, podkładki oraz koperty z nadrukiem.
Dotychczasowy zestaw uzupełniliśmy o:
- Pudełko fasonowe
- Pudełko z wieczkiem
- Papier pakowy z nadrukiem
- Naklejki – plomby na pudełka
Projekt graficzny nowych produktów poligraficznych miał korespondować z oryginalnym lookiem identyfikacji wizualnej Pana Drwala. Postawiliśmy na białe, gładkie pudełka, które nie odciągają uwagi od logo. Dla kontrastu powstały naklejki (pełniące rolę plomb, zabezpieczających pudełka) zadrukowane w pełnym kolorze, podobnie jak papier pakowy, który wchodził w skład zestawu.
Efekt? Widać go dobrze na poniższych zdjęciach!
Ta historia cię zainspirowała i masz pomysł na podobną akcję? Napisz do nas!
Chcesz zamówić podobne produkty? Zobacz specyfikację:
✦ Pudełka fasonowe
Nazwa produktu w serwisie: Pudełko fasonowe
Wymiary: 210x80x160 mm
Podłoże: karton GC1 300 g
Zadruk: 4/0 CMYK
Uszlachetnienia: brak
Link do produktu znajdziesz tutaj
✦ Pudełka z wieczkiem
Nazwa produktu w serwisie: Pudełko dno wieczko
Wymiary: 220x65x250 mm
Podłoże: karton GC1 300 g
Zadruk: 4/0 CMYK
Uszlachetnienia: brak
Link do produktu znajdziesz tutaj
✦ Naklejki
Nazwa produktu w serwisie: Naklejki z folii monomerycznej (druk + nacinanie)
Rodzaj materiału: folia monomeryczna mat
Format: 128 x 100 cm
Zadruk: jednostronny 4/0
Link do produktu znajdziesz tutaj
✦ Papier pakowy
Nazwa produktu w serwisie: Papier pakowy
Rodzaj papieru: kreda połysk 90 g
Zadruk: jednostronny 4/0
Link do produktu znajdziesz tutaj
Kulisami współpracy z kolejną marką pochwalimy się już niedługo, śledź nowości na naszym blogu!
2 komentarze
Produkty Pana Drwala wyglądają świetnie w tych opakowaniach. Strona poligraficzna zdecydowanie uzupełnia się z tą projektową.
Wielkie dzięki za opinię, cieszymy się, ze udało nam się zrobić dobrą robotę! 🙂