Akcja #dorzućDOpaczki to – oprócz dzielenia się know – how z zakresu druku oraz e-commerce – przede wszystkim współpraca ze wspaniałymi partnerami. Tym razem na blogu pojawia się kolejne studium przypadku, poświęcone naszej kooperacji z Loveink – marki, której oferta produktowa skierowana jest do określonej, wąskiej grupy docelowej, jaką są… posiadacze tatuaży. Jak papier może pomóc tego typu biznesowi w utrzymaniu lojalności klientów? O tym poniżej.
Z miłości do tatuaży
Loveink powstało niespełna 5 lat temu z inicjatywy Pawła Bubiaka, a motywacją do założenia firmy stała się pierwsza sesja u tatuatora. Dziś biznes tworzy 5 osób, a jego misją jest szerzenie dobrych praktyk, związanych z dbaniem o tatuaże. Marka w ofercie posiada stale poszerzającą się gamę kosmetyków do pielęgnacji zarówno świeżego, jak i zagojonego tatuażu. Masła i oleje z oferty Loveink rozkochują w sobie każdego swoim zapachem, jakością i doborem surowców. Wszystkie kosmetyki posiadają w 100% naturalny i wegański skład. Marka starannie dobiera i sprawdza dostawców, aby produkty, które oferuje były jak najbardziej bezpieczne i przyjazne dla tatuaży. W składzie kosmetyków Loveink nie znajdziemy parabenów, konserwantów ani substancji ropopochodnych.
Każdy kosmetyk, zanim trafi do sprzedaży jest testowany przez nas osobiście. Nie dopuszczamy żadnych kompromisów, restrykcyjnie sprawdzamy wszystkie produkty w różnych warunkach, aby klienci mogli się nimi cieszyć – mówi Paweł Bubiak, założyciel i pomysłodawca Loveink.
Loveink doskonale wypełnia rynkową niszę, utrzymując dynamiczny wzrost od początku swojej działalności. W tym roku plan na sprzedaż sięga 100 000 sztuk produktów i wszystko wskazuje na to, że uda się go zrealizować.
Klienci Loveink to ponad 15-tysięczna społeczność, którą marka wspiera nie tylko specjalistycznymi produktami do pielęgnacji tatuażu, ale także dzieląc się wiedzą we własnej grupie tematycznej na Facebooku.
Miłe doświadczenia na każdym kroku
Załoga Loveink wie, jak ważny jest moment, kiedy wymarzony wzór tatuażu przenoszony jest na skórę. Towarzyszy temu wiele pozytywnych emocji – ekscytacja i radość – które z łatwością można przedłużyć, przenosząc je również na grunt doświadczeń zakupowych – począwszy od świetnej obsługi klienta, w której ważną rolę gra doradztwo przy doborze produktu do potrzeb skóry, po moment odpakowywania paczki z zamówieniem. Kolorowa bibuła, naklejki oraz pocztówki stworzone we współpracy z artystami – tatuatorami powodują, że każda paczka jest wyjątkowa i staje się prezentem od siebie dla siebie!
Współpraca, która wnosi nową jakość
Przedsięwzięcie, realizowane w tandemie Drukomat i Loveink okazało się strzałem w dziesiątkę. Możliwości drukarni pokryły się z potrzebami marki w zakresie kolejnych materiałów drukowanych, które miałyby cieszyć nabywców produktów Loveink. Marka wybrała pudełka z wieczkiem oraz fasonowe w pełnym zadruku, plakaty, pocztówki z uszlachetnieniem w postaci błyszczącego lakieru oraz naklejki z logo, uzupełniające zamówienia klientów. Wspólnie stworzony zestaw prezentował się następująco:
Niszowość branży oraz oryginalne produkty, kierowane do specyficznej grupy docelowej pozwoliły nam przekazać clou akcji #dorzućDOpaczki, które można wyrazić w słowach: niezależnie od wielkości i bogactwa oferty biznesu online, zawsze warto zadbać o wartość dodaną dla klienta. Namacalny gratis w postaci naklejki, ulotki z rabatem albo interesującego pudełka zbiorczego na kilka produktów, pozytywnie wpływa na ocenę doświadczenia zakupowego i zwiększa szansę, że klient ponownie napełni zakupowy koszyk lub poleci sklep innym.
Chcesz wziąć udział w akcji #dorzućDOpaczki? Zgłoś się do nas!
Interesują cię podobne produkty? Zobacz specyfikację:
✦ Pudełka fasonowe
Nazwa produktu w serwisie: Pudełko fasonowe
Wymiary: 220 x 50 x 160 mm
Podłoże: karton GC1 300 g
Zadruk: 4/0 CMYK
Uszlachetnienia: brak
Link do produktu znajdziesz tutaj
✦ Pudełka z wieczkiem
Nazwa produktu w serwisie: Pudełko dno wieczko
Wymiary: 310 x 50 x 110 mm
Podłoże: karton GC1 300 g
Zadruk: 4/0 CMYK
Uszlachetnienia: brak
Link do produktu znajdziesz tutaj
✦ Pocztówki
Nazwa produktu w serwisie: Ulotki
Format: A6 (105 x 148 mm)
Podłoże: kreda mat 350 g
Zadruk: 4/4 CMYK
Uszlachetnienia: folia połysk 1/1
Link do produktu znajdziesz tutaj
✦ Naklejki
Nazwa produktu w serwisie: Naklejki z folii monomerycznej (druk + nacinanie)
Rodzaj materiału: folia monomeryczna połysk
Format: 128 x 100 cm
Zadruk: jednostronny 4/0
Link do produktu znajdziesz tutaj
✦ Plakaty jednostronne
Nazwa produktu w serwisie: Plakaty jednostronne
Format: B1 (680 x 980 mm)
Rodzaj papieru: 130 g – kreda połysk
Link do produktu znajdziesz tutaj