Komunikacja kierowana do konkretnej osoby to dodatkowy punkt na skali dobrych doświadczeń w kontakcie z marką. A personalizowane wydruki pomagają go zdobyć. Zobacz, jak je wykorzystać w swoich działaniach marketingowych.
Zadbaj o unikalne doświadczenia
Personalizacja zmienia komunikacyjny monolog marki w dialog. Wejście w bardziej osobistą interakcję z osobą na drugim końcu transakcji zakupowej to podwaliny dobrych relacji. A te w przyszłości będą owocować większym przywiązaniem do marki i powrotem do zakupowego koszyka. Jeśli wciąż szukasz pomysłu na to, jak wprowadzić personalizację do swoich działań komunikacyjnych — szczególnie tych wykorzystujących jako nośnik papier — poniżej znajdziesz kilka otwierających głowę przykładów.
Vouchery personalizowane
Zwykły kupon rabatowy z wygenerowanym losowo kodem rabatowym nie robi takiego wrażenia jak spersonalizowana komunikacja. Jeśli zamiast Z5V1X59U na voucherze użyjesz kodu HEJNATALIA, 30% zniżki na kolejne zamówienie zyska nową jakość. Wydrukuj, wypróbuj i porównaj konwersję. Wyniki mogą zaskoczyć!
Skorzystaj z naszej autorskiej usługi SendEASY i zamawiaj personalizowane wydruki w 3 prostych krokach: 1. Wybierz produkt
2. Dodaj plik z projektem
3. Wgraj plik z danymi do personalizacji (na przykład listę z imionami)
Pocztówki personalizowane
Pocztówki sprawdzą się jako alternatywa vouchera rabatowego. Możesz na nich nadrukować podziękowania za zakupy albo zaprezentować komplementarne produkty z oferty. Znasz datę urodzin swojej klientki lub klienta? Wyślij kartkę z życzeniami lub dorzuć ją do paczki, jeśli w tym czasie wpadło od tej osoby zamówienie.
Zaproszenia personalizowane
Organizujesz event, konferencję prasową albo koncert charytatywny? Zamiast drukować dziesiątki czy setki takich samych, anonimowych zaproszeń, postaw na personalizację. Wystarczy, że zamawiając ten produkt, wgrasz do systemu plik z listą gości. Dzięki temu każde zaproszenie będzie inne, a efekt wyjątkowy.
Zobacz również: winietki
Listy personalizowane
Twój sklep oferuje program lojalnościowy? Do pierwszego zamówienia możesz załączyć personalizowany list z opisem zasad i zaproszeniem do dołączenia do programu. Pokażesz w ten sposób, że zależy ci na dobrych relacjach i liczysz na dalszą znajomość. Jest szansa, że uprzejmość zostanie odwzajemniona w postaci kolejnego zamówienia.
Identyfikatory personalizowane
Konferencja, szkolenie, a może wyjątkowy pakiet powitalny z okazji pierwszego dnia pracy dla nowej osoby w zespole? Spraw, by emocje towarzyszące tym wydarzeniom były niezapomniane. Pomogą w tym drobne gesty i gadżety, np. identyfikator z imieniem i nazwiskiem obok kubka, notatnika czy długopisu z logo firmy (które też zamówisz w drukomat.pl).
Wizytówki personalizowane
Posiadasz ten sam wzór wizytówek dla wszystkich osób w firmie? Wybierz wizytówki personalizowane. Dane, które mają się na nich znaleźć, łatwo zaimportujesz z pliku CSV. Zamiast zamawiać pojedyncze zestawy dla każdego z osobna i przy każdym zleceniu standardowych wizytówek wgrywać dedykowane projekty, całe zadanie wykonasz w ramach jednego zamówienia.
Dyplomy i certyfikaty personalizowane
Dokument potwierdzający ukończenie kursu lub szkolenia to nagroda za włożony wysiłek w naukę. Zadbaj o to, by dyplom był wyjątkowy – możliwość nadruku imienia i nazwiska, zdobytego tytułu czy dodatkowych osiągnięć na pewno w tym pomoże. Zbiorcze zamówienie złożysz w ten sam sposób, co w przypadku wizytówek personalizowanych.
Szukasz czegoś innego? Zapytaj o rozwiązania niestandardowe!
Projekty zaprezentowane w artykule:
https://www.behance.net/gallery/129289283/ID-Card-Badge-Design
https://www.behance.net/gallery/118079155/Ciclo-de-cine-en-NORMAL
https://www.behance.net/gallery/61245733/Certificate-Design
https://www.behance.net/gallery/101259073/Greeting-Card
https://www.behance.net/gallery/121222643/SNEAKRS
Grafika na okładce: Natalia Artemenko