Są w życiu rzeczy warte więcej niż złoto i szlachetne jak metale. Jedną z nich są prawdziwe przyjaźnie, które potrafią narodzić się nawet z tak prozaicznej rzeczy jak relacja biznesowa.
Zaczyna się niewinnie
Spotkanie z BE THE ONE miało właśnie takie okoliczności. Choć od współpracy minęły miesiące, synergia, którą udało nam się wypracować, obecna jest w naszych kontaktach do dziś. Ale zacznijmy od początku. A ten – długo przed naszym spotkaniem – sięga roku 2012.
Pierwszy taniec
Za marką BE THE ONE stoi Paulina Nowak. Od momentu, w którym poczuła prawdziwą radość tworzenia, a jej ręce zaczęły tańczyć w niesamowitym rytmie nadając kształt pierwszemu naszyjnikowi, minęło prawie 10 lat. Do roku 2017 tworzenie biżuterii było dla Pauliny hobby realizowanym w wolnym czasie, jednak brak możliwości rozwoju na polu artystycznym w aktualnym miejscu pracy i chęć stworzenia czegoś, z czym będzie można się utożsamić sprawiły, że dotychczasowa praca została zastąpiona przez własną działalność, właśnie pod marką BE THE ONE.
Poważne zamiary
Wraz z rozwojem nowej marki biżuteryjnej, Paulina zainwestowała również w siebie, kończąc studia podyplomowe z projektowania biżuterii na Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, gdzie nauczyła się obróbki metalu i poznała, co oznacza prawdziwa wolność tworzenia. Połączenie determinacji, nabywania nowych umiejętności i inwestowanie w markę przyniosły sukces, a profesjonalny taniec Pauliny z metalem trwa już dobre 4 lata.
Na swojej drodze spotykam mnóstwo utalentowanych osób. Fotografowie, styliści, scenografki, graficy… i wiele innych osób, bez których strona wizualna BE THE ONE nie byłaby tak piękna… Sposób przedstawienia mojego produktu ma dla mnie ogromne znaczenie. Ważna jest spójność, estetyka, świeżość, wyrazistość, coś, co doda charakteru i niepowtarzalności.
Paulina Nowak
Efektowne dopełnienie
Znajomość jubilerskiej alchemii pozwala dziś Paulinie przemieniać kawałki metalu w finezyjne i unikatowe produkty, o jakie trudno w miejscach produkujących biżuterię na masową skalę. Jednak piękne wyroby, aby w pełni oddać ich urok, wymagają również wyjątkowej oprawy. Drugą połową, dopełniającą ofertę produktową BE THE ONE stają się projekty opakowań oraz wydruki materiałów promocyjnych, zrealizowane w drukomat.pl.
Duet pełen piękna i emocji
W efekcie współpracy powstał zestaw, który oferuje nie tylko piękne produkty, ale również dużą porcję emocji, ukrytych w poważnej deklaracji, zakodowanej w haśle YOU ARE THE ONE. Wyznanie – niezależnie czy poczynione w stosunku do siebie czy bliskiej osoby – nabiera jeszcze większej mocy, kiedy pojawia się przed oczami – na opakowaniu, wizytówce czy naklejce.
Dziś ofertę BE THE ONE uzupełniają produkty wykonane nie z metalu, a z papieru. Razem z Pauliną oraz Joanną Nocoń z Akuratnie_studio, która stworzyła kolaże z biżuterią w roli głównej, przygotowaliśmy zestaw materiałów promocyjnych, w którym oprócz pudełek fasonowych, naklejek i karnetów, weszły również torby papierowe uszlachetnione matową folią, ulotki, vouchery i klasyczne wizytówki.
Współpraca z BE THE ONE w ramach akcji #DorzućDoPaczki przerodziła się w prawdziwie partnerskie relacje, które dziś wychodzą poza ramy standardowej biznesowej kooperacji, zaczynającej się od złożenia zamówienia, a kończącej na jego dostarczeniu. Możliwość stworzenia czegoś razem staje się tutaj wartością dodaną, której nie da się wycenić nawet w złocie.
Fotografia na okładce: Anna Soporowska & Kinga Dembinska