Projektanci, studia graficzne i agencje reklamowe to jest wpis dla Was. Jeżeli projektujecie identyfikacje wizualne dla swoich Klientów, to teraz możecie projektować również fototapety i tapet do wnętrz spójne z identyfikacją. Wszystkie materiały wydrukujecie pod jednym, znanym Wam już adresem.
Argumentem przetargowym może być to, że nie tylko ulotka, katalog czy teczka są wizytówką firmy. Wnętrza, w których poruszają się Wasi Klienci i Wy sami są równie ważne jak materiały, które leżą na biurku. To, co wisi na ścianie ma niemniejsze znaczenie, niż to, co trzymamy w wizytowniku. Załóżmy, że zgłasza się do Was Klient, który potrzebuje nie tylko menu i podkładki pod talerze do swojej restauracji, ale również bezzapachowe wydruki na ścianę. Teraz możecie proponować fototapety i tapety, które odmienią wnętrze, będą spójne z resztą drukowanych materiałów i będą przede wszystkim bezpieczne dla zdrowia. W łatwy i szybki sposób możecie przeprowadzić metamorfozę każdego wnętrza: biura, restauracji, hotelu, gabinetu i wielu innych. Wymieniam tylko niektóre, Wy odmieniajcie te, które właśnie na to czekają.
3 komentarze
Argumentem przetargowym może być to, że klient nie wydaje pieniędzy tam gdzie nie czuje się komfortowo.
Każdy lubi przebywać w ładnych przestrzeniach niezależnie czy to klienci czy pracownicy. Warto też pamiętać o technikach odpowiedniego aranżowania wystroju, mających wpływ na zachowanie klientów w sposób zgodny z oczekiwaniami.
Super te fototapety 🙂 Chyba sprawię sobię taka z różą do sypialni
Witaj Kasia, dzięki za komentarz. Super pomysł! Czasem mała zmiana, jest wielką 🙂 Pozdrawiam serdecznie!