Dziś na blogu dzielimy się kulisami współpracy z Hygge Nights. Set referencyjnych produktów poligraficznych, który stał się efektem współpracy obecnie cieszy klientów tej marki. Zobacz co razem udało nam się stworzyć i zainspiruj się!
Be warm towards yourself & others
Hygge Nights to młoda marka, założona przez parę, Martynę i Adriana, którzy na co dzień żyją w świecie IT, a wieczorami chętnie wracają do offline’u tworząc produkty dużo bardziej namacalne niż wytwory świata cyfrowego.
Hygge Nights powstało z przekonania, że powinniśmy nauczyć się zwalniać, być dla siebie czuli i tworzyć wokół przestrzeń, która sprzyja relaksowi. Wierzymy, że nasze naturalne mgiełki do poduszki i świece sojowe potrafią umilić wieczory, wypełniając dom ciepłem i uczuciem beztroski.
Martyna Wantulok, współzałożycielka marki Hygge Nights
Pomysł na biznes zrodził się w podróży
A triggerem do założenia biznesu stał się syntetyczny zapach do pościeli. Pomyśleliśmy wtedy, a co gdyby stworzyć naturalny pillow spray o właściwościach sprzyjających zasypianiu? Po powrocie zaczęliśmy eksperymentować, tworzyć mieszanki i koncepcję marki. Choć kompozycje zapachowe powstały praktycznie w jeden wieczór (!), to skład testowaliśmy tygodniami. Chcieliśmy, żeby zapach był dobrze wyczuwalny, ale jednocześnie, żeby w składzie nie było alkoholu, bo zbyt intensywne zapachy mogłyby wręcz drażnić zmysły i utrudniać zasypianie. Skupiliśmy się po prostu na doświadczeniu towarzyszącemu zasypianiu – mówi Martyna.
Oferta produktowa Hygge Nights to przede wszystkim mgiełki i świece zapachowe o naturalnym składzie.
Niedługo potem do pillow sprayów dołączyły świece sojowe. Sklep online ma dziś już dwa lata. Martyna i Adrian cały czas pracują nad nowymi produktami, które będą wpisywać się w koncepcję przyjemnych wieczorów, spędzanych w domu. Na relaks oboje patrzą holistycznie i choć skupiają się na zapachach, zdradzają, że niedługo w sklepie pojawi się również produkt oddziałujący na inne zmysły.
Wszystkie produkty Hygge Nights powstają w domowej manufakturze i wytwarzane są ręcznie. Martyna i Adrian sami opracowują kompozycje zapachowe, mieszają substancje, naklejają etykiety i składają pudełka. W Hygge Nights nie znajdziecie dużych zapasów, stany uzupełniane są na bieżąco i w zgodzie z filozofią slow.
Propozycja współpracy
Ta pojawiła się przy okazji premiery nowej kategorii produktowej w drukomat.pl, jaką były opakowania. Szukaliśmy autentycznych marek, które pomogą nam wyeksponować nowe produkty w ofercie i przy okazji będą miały ze współpracy jakąś wartość dodaną – w tym przypadku produkty poligraficzne, które zamierzaliśmy wykonać dla nich na potrzeby wspólnej sesji zdjęciowej oraz zrobić “trochę szumu” w mediach społecznościowych przy okazji promocji kooperacji. Hygge Nights do naszego briefu pasowało idealnie!
Jest decyzja, działamy!
Wspólnie uzgodniliśmy, że przedmiotem akcji stanie się zestaw produktów, złożony z uszlachetnianych pudełek prezentowych oraz pocztówek, a także naklejki, które miały pełnić między innymi rolę plomb na zamknięciu opakowań. Kolekcja po opracowaniu projektów graficznych oraz wydruku prezentowała się następująco:
Projekt pudełka i pocztówki został dodatkowo wzbogacony uszlachetnieniami dla jeszcze lepszego efektu. W przypadku pudełka była to matowa folia, pociągnięta po całości opakowania, na pocztówce z kolei zastosowaliśmy lakier wybiórczy UV, który podkreślił wybrane elementy graficzne projektu.
➜ Szczegółową specyfikację produktów znajdziesz na końcu artykułu
Jakie było główne założenie podczas projektowania opakowań Hygge Nights?
Po pierwsze minimalizm i wierność zasadzie „less is more”.
Opakowania, tak jak i publikowany content, miały być proste i eleganckie. Pod hasłem „hygge” w sieci można znaleźć mnóstwo zdjęć przedstawiających łóżko z herbatą, świecą, jakimś kocem i dziesięcioma innymi przedmiotami w kadrze, ale to nie nasz kierunek. Wystarczy odwiedzić naszego Instagrama, żeby poczuć klimat Hygge Nights – ciepły, ale jednocześnie lekko surowy, elegancki, zmysłowy. Zupełnie jak nasze mieszanki – mówi Martyna.
Naturalnym rozwinięciem powyższego jest dbałość o każdy szczegół przy pakowaniu zarówno samych produktów, jak i zamówień – począwszy od kraftowych pudełek produktowych po fasonowe do wysyłki. Paczki zabezpieczane są czarnym papierowym wypełniaczem i zaklejane matową naklejką. Całość zapakowana jest w biodegradowalną folię. W środku klient znajduje czarny papier pakowy, kartę z podziękowaniem za zakup na eko papierze z surowców wtórnych z dodatkiem miazgi owocowej i piękną pocztówkę. Produkty oklejone są czarną matową etykietą. Wszystkie elementy współgrają ze sobą i taki właśnie był cel – pokazać, że domowa manufaktura i produkty handmade również mogą prezentować się dobrze!
Hygge Nights wydawała nam się idealną marką do wspólnego przedsięwzięcia. Jej filozofia, minimalistyczna identyfikacja oraz klimat jaki oddaje, uwiodły nas od samego początku.
Szukaliśmy firmy działającej w obszarze e-commerce, która doskonale wpisuje się w aktualne trendy i trafiliśmy na partnera, który spełnił te założenia w stu procentach. Wspólny projekt i możliwość wykonania dla tej marki setu produktów w najwyższej jakości druku sprawiło nam wiele satysfakcji. I przyznajemy, że z radością wypatrujemy okazji do kolejnej współpracy!
Ta historia cię zainspirowała i masz pomysł na podobną akcję? Odezwij się do nas!
Chcesz zamówić podobne produkty? Zobacz specyfikację:
✦ Pudełka
Nazwa produktu w serwisie: Pudełko prezentowe – torebka z zamknięciem
Wymiary: 155x250x80 mm
Podłoże: papier X-per premium white 320 g
Zadruk: 4/0 CMYK
Uszlachetnienia: Folia mat 1/0
Link do produktu znajdziesz tutaj
✦ Pocztówki
Nazwa produktu w serwisie: Pocztówki
Tryb realizacji: standardowy
Format: A6 pion (105 x 148 mm)
Zadruk:dwustronny 4/4
Rodzaj papieru: kreda mat 350 g
Lakierowanie lub foliowanie: folia mat 1/0 + lakier UV wybiórczy 1/0
Link do produktu znajdziesz tutaj
✦ Naklejki
Nazwa produktu w serwisie: Naklejki z folii monomerycznej (druk + nacinanie)
Rodzaj materiału: folia monomeryczna mat
Format: 128 x 100 cm
Zadruk: jednostronny 4/0
Link do produktu znajdziesz tutaj
Współpracą z kolejną marką pochwalimy się już niedługo!