Wygląd produktu potrafi przyciągnąć wzrok potencjalnego odbiorcy i skutecznie zachęcić do wrzucenia do zakupowego koszyka. Dziś mamy dla ciebie przegląd ciekawych projektów w kategorii opakowania. Motyw przewodni – kawa i herbata, czyli coś rozgrzewającego w sam raz na chłodne, zimowe dni!
☕ Głowa pełna smaków
I’m tea z założenia ma być herbatą, która wpasowuje się w nastrój i dostraja do emocji konsumenta. Projektanci, tworząc opakowania wykorzystali pastelowe kolory, a pudełka ozdobiły delikatne, kobiece grafiki, nawiązujące do smaków herbat. Wygląd produktu ma tutaj stanowić preludium do relaksu przy filiżance herbaty.
☕ Kraina herbatą płynąca
Marka Pure Tea postanowiła zabrać wielbicieli herbaty w podróż dookoła świata. Każde z 13 różnych opakowań oraz smaków, przenosi odbiorcę do miejsc, które kojarzą się z poszczególnymi rodzajami herbat. W kolekcji znajdziemy między innymi marokańską miętę, japońską senchę oraz angielskiego earl greya. Wycieczka bez konieczności pakowania walizki i wychodzenia z domu? Biorąc pod uwagę okoliczności, brzmi to nadzwyczaj dobrze!
Zobacz polecane produkty ze strony drukomat.pl
☕ Powiew świeżości
Kolejny projekt reprezentuje płynne przejście z przeszłości do teraźniejszości. Nowe opakowania luksusowej brytyjskiej sieci Harvey Nichols powstały z potrzeby dostrojenia wyglądu marki do rytmu aktualnych trendów, ale z zachowaniem ducha ponadczasowości. Mamy tutaj do czynienia nie z rewolucją, a ewolucją – nowe, spójne wzory opakowań posiadają potencjał do odkrywania ich na nowo przez lata. Czy to się udało? Czas i konsumenci to zweryfikują, choć nie da się ukryć, że różnicę widać gołym okiem!
Tak wyglądały opakowania produktów Harvey Nichols przed zmianą:
A tak wyglądają w nowej, odświeżonej odsłonie:
Imponujące opakowania herbaty OFFBLAK. Zobacz post 👇
☕ Po królewsku
Opakowanie tej herbaty ma nawiązywać do królewskich tradycji rodem z wietnamskiego miasta Hue. Szlachetności opakowaniu dodają złocenia, a grafiki korespondujące ze stylem tradycyjnych, dalekowschodnich rycin pełnią rolę teleportu, który przenosi czasie, do epoki, w której herbata była jedynym słusznym wyborem.
☕ Kawa z instrukcją obsługi
Opakowanie kawy FAVORTE nie tylko urzeka pięknymi ilustracjami, ale ma swoją niewątpliwą wartość “edukacyjną”. 🙂 Jeśli nie wiesz w jakich okolicznościach celebrować picie kawy, rozważ kupno tego produktu. Na pudełkach znajdziesz postaci siedzące obok siebie na biwaku, parę popijającą małą czarną w środku miejskiej dżungli oraz sceny, przedstawiające proces zbierania kawy. Pomysł urzeka i odnosi się wrażenie, że zgadza się tam wszystko, a opakowanie przenosi odbiorcę w odpowiedni klimat. Śmiało można powiedzieć, że do pełni szczęścia brakuje tylko (i aż!) filiżanki dobrej kawy!
☕ Koncepcyjna marka kawowa
Deer Cafe powstało na potrzeby wizualizacji produktów, a twórcami tego pomysłu są graficy z zespołu drukomat.pl. Wybór kawiarni wynikał z olbrzymich możliwości reklamowych, jakie daje ten rodzaj biznesu – od etykiet na doypackach, po wizytówki, papierowe torby, ulotki czy kupony rabatowe. Minimalizm łączy się w tym projekcie z pewnym rodzajem ekskluzywności, a hołd złożony elegancji owocuje tutaj koncepcją skromną, lecz wysmakowaną.
Zobacz powiązane produkty:
☕ Kawa z widokiem w cenie
Na jakość tej kawy pracowało aż 10 kóz, a na finalny wygląd opakowania – zaledwie jedna, ale za to bardzo utalentowana projektantka. Efekt? Produkt, który z pewnością przykuje uwagę osoby kręcącej się przy regale z kawą w poszukiwaniu nowym smaków. Grafika nawiązująca do peruwiańskich łańcuchów górskich oraz przyjaźnie spoglądająca z opakowania koza, wzbudzają ciekawość i chęć, by sięgnąć po produkt i zapoznać się z opisem. A co będzie dalej? Koza jedna wie!
☕ Coś dla fanatyków palonych ziaren
Brzmi groźnie? Być może, ale tylko dla tych, którzy od kawy wolą herbatę! 😉 Kolejny projekt to hołd złożony temu napojowi przez prawdziwych wyznawców małej czarnej, a opakowanie ma odzwierciedlać szaleństwo, które kryje się w niekontrolowanej i spontanicznej miłości do kawy. Wzór na opakowaniu reprezentuje wszechświat miłośnika kawy, wyrażając go w nieco abstrakcyjny, wręcz kubistyczny sposób. Energia bije tutaj już z opakowania i aż strach pomyśleć co może się stać po wypiciu tej kawy!
Który projekt przypadł ci do gustu najbardziej? Daj nam znać w komentarzu. 🙂
WŁASNE OPAKOWANIA ZAMÓWISZ TUTAJ
Link do projektów:
Projekt na okładce: Merve Yiğit