Znamy potencjał katalogów reklamowych, znamy też ich newralgiczne punkty. Chętnie dzielimy się wiedzą, dlatego stworzyliśmy cykl ebooków, dzięki którym Wasze katalogi będą miały same dobre strony.
Czy katalogi reklamowe nadal są skuteczne?
I to jeszcze jak! Czas leci, nowe technologie nas zalewają – ale mimo wielu zapowiedzi – materiały drukowane nie wyginęły. Co więcej, mają się coraz lepiej i wciąż są jednym z istotnych filarów strategii reklamowej. To nie tylko puste słowa, ale wiedza poparta badaniami. Z analizy firmy Millward Brown jednoznacznie wynika, że materiały drukowane są zdecydowanie skuteczniejsze niż te cyfrowe. Dlaczego?
Papier rządzi!
Jego moc wynika z wielu elementów – po pierwsze, papier jest materialny, namacalny – ma zapach, fakturę i kształt. Dzięki temu stymuluje on nasz mózg znacznie bardziej niż obrazy wyświetlane na monitorze. Wysyłka bezpośrednia wzbudza więcej emocji i jest znacznie bardziej zapamiętywana niż ta wirtualna. Do tego dochodzi dotyk – możliwość swobodnego przeglądania, odrywania i zaznaczania stron. No i najważniejsze – czyli to, że katalog działa bez Wi-Fi, bez prądu, bez kabli. Papier po prostu ma wielowiekową tradycję i budzi większe zaufanie niż publikacje wirtualne – to prestiżowy nośnik, który – co tu dużo mówić – po prostu działa.
Katalogi mają tę moc! I to od wieków
Co ciekawe, tę moc gromadziły już od dawna. Wiedzieliście, że ich historia sięga aż XV wieku? My też nie wiedzieliśmy, ale po małym researchu okazało się, że pierwszy katalog powstał już w 1498 roku w Wenecji! Więcej o historii katalogów i o tym, dlaczego (szczęśliwie) nie podzieliły one losów mamutów – przeczytacie w artykule naszego naczelnego śledczego – o tutaj.
Katalogowe know-how dla wszystkich!
Każdego dnia przez nasze linie produkcyjne przewija się kilkaset stron katalogów. Zanim do tego dojdzie, niekiedy nasze linie telefoniczne rozgrzewają się do czerwoności, konsultanci stają na rzęsach, a graficy nerwowo wystukują rytm this is the end. Zdajemy sobie sprawę, że zaprojektowanie i przygotowanie katalogów do druku bywa trudne, a po drodze pojawia się wiele znaków zapytania. Właśnie dlatego zebraliśmy siły i przygotowaliśmy dla Was katalogowe koło ratunkowe.
Odpowiadamy, zanim zapytasz
Tym razem nie czekamy, aż zapytacie – ale o(d)powiadamy i to w (mamy nadzieję) wyczerpującej formie – aż 5 ebooków. Specjalnie dla projektantów i marketerów przygotowaliśmy cykl o znaczącym tytule katalog_fin.pdf. Chcemy choć odrobinę ułatwić Wam pracę, poprowadzić, odpowiedzieć i zainspirować. W cyklu poznacie
_ podstawowe wskazówki
_ trendy w projektowaniu katalogów
_ przygotowanie katalogów do druku
_ najczęstsze błędy w przygotowaniu do druku
_ ABC zamawiania w drukarni
Do tej pory ukazały się 2 ebooki:
- Katalog_01_fin.pdf – tutaj wyjaśniamy podstawy – czyli jak zacząć pracę z katalogami, czym się kierować i jak zaplanować pracę. Możesz też liczyć na garść inspiracji, które mogą obudzić Twoją kreatywność.
- Katalog_02_fin.pdf – w tym ebooku znajdziesz najgorętsze trendy projektowe, niezbędne narzędzia, wtyczki i tricki. Nie zabraknie konkretnych linków i najciekawszych rozwiązań.
- Kolejne części będą się ukazywały co 2 tygodnie.
Mamy nadzieję, że nasze ebooki pomogą Wam w codziennej pracy i że będzie się Wam je czytało równie miło, jak nam się je pisało! Do przeczytania wkrótce!
2 komentarze
Dziękuję za poradnik. Lektura dopiero przede mną. Chciałam ściągnąć wcześniejsze części katalogu, ale link do katalogu_02 odsyła do katalogu_03. Można jakoś znaleźć tę drugą część?
Pozdrawiam,
Mirka
Dziękuję za komentarz i zainteresowanie ebookiem. Wszystkie części powinny przyjść na maila (warto też zajrzeć do Spamu). Jeśli nadal będą problemy, śmiało – daj znać:)