Tym razem mam dla Ciebie porcję energetycznych inspiracji znalezionych w serwisie Behance. Przedmiot zainteresowania: opakowania. Zobacz czy poczujesz tę moc w zaprezentowanych projektach.
Puzzle dla dorosłych
Układanki wcale nie są rozrywką zarezerwowaną dla dzieci. Tutaj doskonały przykład – Mejo postawiło na designerskie wzory i krótkie, limitowane, ręcznie robione serie. Każde pudełko jest tutaj dodatkowo numerowane osobiście przez twórcę kompletu. Produkt powstał z potrzeby wzmacniania więzi podczas chwil spędzonych w grupie bliskich sobie ludzi, a także dla przyjemności podróżowania – nietypowo, bo na fali wyobraźni.
Projekt: Lucia Del Zotto Projekt: Lucia Del Zotto
Próbuj, ale nie jedz!
Choć wyglądają apetycznie, wcale nie są jadalne. Projektant postawił na podstępny koncept, w którym skarpetki wystylizowane zostały na spring-rollsy, a design opakowania przypomina ten z półek z produktami spożywczymi. Zawartość pudełka skrywa jednak coś zupełnie innego niż przekąskę. Mimo, że produkt raczej nie należy do lekkostrawnych, potrafi poprawić nastrój równie dobrze jak czekolada albo zestaw serwowany w sieci znanej z charakterystycznych złotych łuków. 😉
Projekt: 从前 有一天儿 Projekt: 从前 有一天儿
Sprawdź ofertę opakowań w drukomat.pl ⤵
W życiu nie zgadniesz co to za produkt!
Czy cokolwiek może zaskoczyć bardziej niż skarpetkowe spring-rollsy? Okazuje się, że tak! IMBIAN – producent testów immunoenzymatycznych (dla tych, którzy obawiają się połamać język jest nazwa ELISA ;)), stosowanych w badaniach biomedycznych, zarówno naukowych, jak i diagnostycznych, postawił na odważny projekt, którego zadaniem jest wyróżniać się na półkach apteki pośród pozostałych, podobnych do siebie opakowań farmaceutycznych. A projektanci dowieźli, oj dowieźli!
Herbata z prądem 😉
Nie chodzi tutaj o wkładkę do herbaty, której podobno gentelmani nie spożywają przed południem, a raczej o opakowania w energetycznych wersjach kolorystycznych, wprowadzających w dobry nastrój jeszcze przed spożyciem. Paleta barw nawiązująca do kolorów owoców, ukrytych w smakach herbat, ożywia równie dobrze jak teina zawarta w napoju azjatyckich bogów.
Projekt: Gustavo Souza & Odecraft Studio Projekt: Gustavo Souza & Odecraft Studio
Ma być hypnotizing!
Od tego designu może zakręcić się w głowie bardziej niż po herbacie z prądem prezentowanej w przykładzie wyżej. Opakowanie ma tutaj sprawiać, że nie oderwiesz od niego wzroku. Hipnotyzujący projekt to sprytny zabieg marketingowy – wzrok zatrzymuje się na produkcie na dłużej, a każda dodatkowa sekunda zwiększa szansę na transakcję zakupową. Cukiernia z Omanu nieźle to sobie wymyśliła!
Niech energia będzie z tobą! 💪
A własne projekty opakowań możesz zrealizować tutaj.
Więcej o zaprezentowanych projektach:
Grafika użyta na okładce: Dox donuts
1 komentarz
Piękne i faktycznie bardzo energetyczne są te projekty!