Drukowane materiały reklamowe lub promocyjne wciąż cieszą się dużą popularnością. Kontakt z papierem daje poczucie namacalności prezentowanej oferty, zbliża do niej odbiorcę, angażuje zmysły i działa na wyobraźnię. Nic dziwnego, że w czasach, kiedy digital rozpycha się łokciami w świecie reklamy, chcąc zagarnąć większą część branżowego tortu, papier wciąż utrzymuje wysokie miejsce na podium.
-
Drukarnia możliwościInspiracjeNowości w DRUKOMAT.PLOpakowania
Kierunek opakowania! Inspirujące przykłady
Opakowanie często jest równie ważne jak sam produkt. Potrafi skutecznie przyciągnąć wzrok, wywoływać zainteresowanie i przekonywać do zakupu. Dlatego ten tekst poświęcamy w całości opakowaniom, które są kwintesencją pomysłowości i…
-
Drukarnia możliwościKrok po krokuTutoriale i poradniki
Rodzaje papieru w druku, cz. 1. Papiery powlekane, niepowlekane i krafty
Nie masz doświadczenia w zamawianiu wydruków i kiedy przychodzi moment wyboru papieru, a z selektora na drukomat.pl rozwija się cała lista nazw, które zupełnie nic ci nie mówią, zaczyna boleć…
-
Darmowe kalendaria na 2020 rok i garść inspirujących projektów kalendarzy. Nie ma za co!
-
Drukarnia możliwościInspiracjeNowości w DRUKOMAT.PLReklama
Personalizowane materiały reklamowe – sposób na lepszą komunikację
Nadawanie osobistego wymiaru produktom pomaga w budowaniu długotrwałej relacji z odbiorcą i pozytywnie wpływa na doświadczenia zakupowe klienta. Jak wykorzystać to w komunikacji? Jednym ze sposobów są wydruki personalizowane.