Sklep stacjonarny, kawiarnia, czy stoisko targowe – wszystkie te miejsca wymagają odpowiedniej oprawy. Co mamy na myśli? Ekspozycję, uzupełnioną materiałami reklamowymi i informacyjnymi, których zadaniem będzie budowanie relacji na styku marka – klient, przemycanie brandingu, zachęcanie do zawarcia transakcji, a także informowanie i pomoc, np. w odnalezieniu konkretnej półki z kategorią produktową. Banery, tabliczki, potykacze i plakaty reklamowe wciąż święcą triumfy w punktach handlowych, zachęcając do kupna dodatkowego produktu, informując o promocjach, kierując do kas albo sekcji sklepu, w której znajdują się bestsellery. Aby materiał reklamowy spełniał te funkcje, niezbędna będzie nie tylko wysoka jakość druku, ale również odpowiednio dobrany surowiec, który pomoże wyeksponować wszystkie walory kreacji reklamowej. Jak połączyć te dwie kwestie? Dowiecie się tego z naszego przewodnika po podłożach twardych.
-
Szyldy przeżywają swój renesans. Potrafią być naprawdę doskonałym sposobem na reklamę, warunek jest jednak jeden – powinny być zaprojektowane i wykonane w sposób, który zachęci, zainteresuje i wzbudzi ciekawość. Liczne…
-
AktualnościDrukarnia możliwościReklama
Biznes w czasach pandemii. Jak wykorzystać nowe nawyki zakupowe klientów
Nowa rzeczywistość (ta w czasie i po pandemii) wymusiła szereg zmian w naszych zachowaniach – począwszy od prozaicznych czynności, jak częstsze mycie rąk, po zachowywanie odpowiedniego dystansu w kontakcie z…
-
Prosiliście o stworzenie jednego miejsca, w którym znalazłyby się wszystkie linki do naszych ebooków i jest! Poniżej znajdziecie skrót tematyczny każdej z publikacji oraz bezpośrednie łącze do pobrania ebooka. Pobierajcie…
-
Katalog to jeden z najbardziej rozpoznawalnych, drukowanych materiałów reklamowych, którego historia sięga roku 1648. Ta forma reklamy przetrwała próbę czasu i nie wydaje się, by miało się to prędko zmienić.…