Kiedyś druk premium kojarzył się z materiałami marketingowymi marek sprzedających dobra luksusowe, które dysponowały równie imponującym, jak ich produkty, budżetem na promocję i reklamę. Dziś poligraficzne “premium” nie jest już zarezerwowane dla wybranych, a druk z tak zwanej górnej półki nabiera wartości jako pośrednie narzędzie w działaniach wspierających tożsamość i rozpoznawalność marki.
-
Mówią, że jedzenie na świeżym powietrzu smakuje najlepiej. A skoro sezon ogródkowy trwa w najlepsze, czas przypomnieć nasze top produkty w kategorii HoReCa.
-
Drukarnia możliwościTutoriale i poradniki
Kiedy haptyka druku dotyka. Jak zwiększać skuteczność materiałów reklamowych za pomocą wrażeń dotykowych
Dzięki haptyce drukowane materiały reklamowe zyskują przewagę, jakiej nie mają nośniki cyfrowe. Kiedy w interakcji pojawia się dodatkowy zmysł — dotyk — przekaz jest lepiej zapamiętywany i zwiększa szanse na…
-
Do wyborów parlamentarnych zostało już tylko kilka tygodni, a to znaczy, że już za chwilę ulice miast i miasteczek zapełnią się plakatami wyborczymi z wizerunkami kandydatów. Każdy z nich będzie…
-
Wybory parlamentarne już za kilka tygodni, a przygotowania kandydatów i ich sztabów wkraczają w najgorętszy okres. Aby dać się poznać swoim wyborcom, ubiegający się o stanowisko politycy wykorzystują wszelkie dostępne…