Lato to dobry czas na pochłanianie niezliczonych porcji orzeźwiających napojów i graficznych inspiracji, dlatego dopóki temperatura za oknem nie spadnie, spodziewaj się więcej tego typu treści na naszym blogu. Dziś zaczynamy od przeglądu projektów urzekających łagodnością, zachwycających swobodą interpretacji i podrywających do działania.
Zaczniemy lekko i delikatnie, zanurzając się w naturze, następnie przeniesiemy się do Connecticut, ruszając na poszukiwania dziewczyny z Ipanemy((Kultowa piosenka z gatunku Bossa Nova. Można posłuchać jej na przykład tutaj: https://open.spotify.com/track/3898C4AbdbptwYet6547e5?si=b24437eae98c479b)), aby na koniec wstać w krzesła i ochoczo wydać z siebie okrzyk “I’m a doer!”((Cytat z filmu „Pain & Gain”, w którym grający główną rolę Mark Wahlberg wykrzykuje to hasło w jednej ze scen.)). Zabrzmiało zachęcająco? Przewijaj w dół!
E jak estetyczny minimalizm
Evergreen to studio projektujące wnętrza w myśl zasady zrównoważonego życia. W identyfikacji wizualnej wykorzystano minimalistyczną, spokojną typografię, która doskonale odnajduje się na papierze niepowlekanym i kraftowym, prowadząc skojarzenia w kierunku harmonii i natury. W projekcie zaprezentowano między innymi wizytówki, pocztówki i ulotki.
Projekt i zdjęcia: Lukas Diemling, Dominic Erschen
Łagodne kolory i odręczne pismo
Kolejny projekt przywołuje ciepło letnich popołudni w zacienionym zakątku ogrodu. Laurianne zaprojektowała tę identyfikację dla siebie i osób, które chciałyby skorzystać z jej umiejętności graficznych, a tych, jak widać jej nie brakuje! Łagodne, kojarzące się z latem kolory i odręczny font w połączeniu z klasyczną futurą tworzą doskonały efekt i pozytywnie nastrajają do współpracy. W projekcie Lau pojawiły się między innymi wizytówki, koperty i karnety jako fizyczna alternatywa wirtualnego formularza kontaktowego.
Projekt i zdjęcia: Laurianne Froesel
Dowiedz się jakie papiery ozdobne są dostępne w ofercie drukomat.pl.
Rio na talerzu
Brazylijska restauracja, która nazwą i klimatem nawiązuje do jednej z najbardziej rozpoznawalnych plaż na świecie musi mieć niebanalną identyfikację wizualną! Tutaj się to udało i mimo, że lokalizacja restauracji to Connecticut, które od Rio de Janeiro dzieli ponad 4000 mil, zarówno wystrój, jak i uzupełniające go materiały drukowane pozwalają choć na chwilę przenieść się oczami (i stopami!) wyobraźni na rozgrzane piaski Ipanemy.
Projekt i zdjęcia: Saint Urbain
Energetycznie i odważnie
Kontrasty, wyrazista typografia i olbrzymie pokłady pozytywnej energii, bijące z tego projektu – tak w skrócie można podsumować koncepcyjną kreację DARE, w której autorka wykorzystała sporo poligraficznych nośników, począwszy od katalogu, wizytówki i teczki, po gadżety takie jak koszulki i smycze. Ten zestaw sprawdziłby się idealnie w roli pakietów powitalnych podczas targów albo na imprezie branżowej, ciesząc oko jeszcze długo po wydarzeniu!
Projekt i wizualizacje: Giovanna Andrade
Wezwanie do działania w rytmie NA DWA
A jeśli targi, konferencje i wydarzenia, to równie ciekawą inspiracją będzie także i ten zestaw! Doers not talkers zdecydowanie zaprasza do działania. Ciekawe zestawienie kolorystyczne z przewagą bieli i niebieskiego, przebite czarnymi elementami, silne akcenty w postaci masywnych piktogramów i fonty w wersji bold skutecznie uwypuklają przekaz.
Projekt i wizualizacje: Jackie Price
Większość produktów poligraficznych, zaprezentowanych w powyższych przykładach znajdziesz na www.drukomat.pl. O te, których nie ma zapytaj tutaj.
Przeczytaj również: