Mówią, że małe jest piękne. I się nie mylą! Poznaj pomysły na wydruki w rozmiarze petit i zobacz, jak możesz je efektywnie wykorzystać we własnych działaniach marketingowych.
Wizytówki
Niewielkie, ale mają siłę przekazu! Klasyczne, składane oraz wyróżniające się grubością multilofty to jedne z najpopularniejszych rodzajów wizytówek. Możliwość personalizacji, np. zaokrąglenia brzegów czy nałożenia uszlachetnień premium (kolorowe folie 3D, w tym holograficzna oraz wybiórczy lakier 3D UV) to kolejne atuty tych małych, ale skutecznie konkurujących z Linkedinem, biznesowych wydruków.
Na przykładzie: wizytówka wydrukowana na papierze ozdobnym.
🛒 Podobny produkt zamówisz tutaj
Na przykładzie: wizytówki premium z folią holograficzną w roli głównej.
🛒 Podobny produkt zamówisz tutaj
Zajrzyj do selektora i poznaj rodzaje papierów ozdobnych, na których możesz wydrukować wizytówki.
A tutaj możesz dowiedzieć się o nich więcej:
💡 Ciekawostka: format wizytówki składanej może posłużyć do projektu karnetu w programie lojalnościowym kawiarni, siłowni lub studia piękności.
Ulotki
Nieco większe od wizytówek, ale można skategoryzować je podobnie. W wachlarzu rodzajów znajdziesz ulotki proste (zwane też ciętymi), ulotki składane, a także ulotki premium. Wspierają działania reklamowe firm i marek podczas targów, akcji promocyjnych prowadzonych w okolicy punktu sprzedaży, a nawet w sklepach internetowych (ulotka prezentująca rekomendowany produkt komplementarny lub docięta do formatu vouchera podarunkowego z rabatem na następne zakupy, dołączona do przesyłki z zamówieniem to miły akcent i dodatkowa szansa na ponowną sprzedaż).
✂ Docinanie ulotek do wybranego formatu
Format ulotki możesz łatwo adaptować na potrzeby mniejszych wydruków, którymi mogą być na przykład.:
- zakładki do książek
- identyfikatory/wejściówki
vouchery podarunkowe
Wystarczy, że w selektorze po wybraniu ulotki, wprowadzisz w polu “Docięcie do formatu” wymiary wydruku, jaki cię interesuje.
Poniżej przykład dla formatu zakładki:
Identyfikatory i vouchery — formaty
Najpopularniejsze wymiary identyfikatorów to 90 x 50 mm, 85 x 55 mm i 75 x 115 mm.
Vouchery najczęściej drukowane są w formacie 210 × 99 mm.
Kreatywna podpowiedź:
Chcesz wyróżnić swoje ulotki i nadać im niepowtarzalnego wyglądu? Wybierz ulotki uszlachetniane lub wydrukuj swój projekt na papierze ozdobnym i użyć formatu kwadratu (120 x 120, 150 x 150 lub 200 x 200 mm).
🛒 Podobne ulotki zamówisz tutaj
Pocztówki
Niezwykle popularne i mile widziane — zarówno jako nienachalny materiał reklamowy, jak i gratis dodawany do zakupów lub w trakcie działań promocyjnych. Dostępne w dwóch popularnych formatach: 105 x 148 mm i 99 x 210 (DL).
Na przykładzie: pocztówka premium uszlachetniana lakierem wybiórczym UV 3D i kolorowymi foliami 3D.
🛒 Podobny produkt zamówisz tutaj
Kalendarze listkowe, piramidki i nietypowe formaty
Materiał reklamowy w formie kalendarza będzie pracować na rozpoznawalność twojej marki przez cały rok. Kiedy mowa o małych formatach, warto przywołać kalendarze listkowe — wielkości karty płatniczej — które zmieszczą się w portfelu lub wizytowniku, a także kalendarze-piramidki, które na biurku zajmują niewiele miejsca i które każdego miesiąca cieszą oko inną grafiką.
Na przykładzie: po lewej, piramidka spiralowana zaprojektowana przez Vinci Shine dla Spotify.
Po prawej — ciekawa realizacja, w której luźne karty kalendarza wydrukowano na formacie pocztówki. Takiego kalendarza nie znajdziesz w podstawowej ofercie Drukomatu, ale możemy zrealizować dla ciebie podobny projekt. Napisz na kalkulacje@drukomat.pl i zapytaj o możliwości.
Zamów do końca sierpnia 10% taniej
Notesy samoprzylepne wykrawane
Praktyczne i efektowne. Będą miłym uzupełnieniem pakietów powitalnych dla nowych klientów i pracowników, ciekawym dodatkiem do zamówień online, sprawdzą się także w formie samodzielnego produktu, sprzedawanego na przykład w strefie przykasowej.
Na przykładzie: pastelowe bloczki samoprzylepne bez okładki.
🛒 Podobny produkt znajdziesz tutaj
Naklejki
Popularne, rozchwytywane i tanie w produkcji, ponieważ na jednym samoprzylepnym arkuszu — w zależności od wielkości pojedynczej naklejki — zmieści się od kilkudziesięciu do ponad 100 sztuk nalepek. A w ramach jednego zamówienia można rozplanować na arkuszu wiele wzorów graficznych — w różnych formatach, kształtach i kolorach.
Własne naklejki zamówisz tutaj
Źródła projektów zaprezentowanych w artykule:
https://www.behance.net/gallery/176001781/aceno
https://www.behance.net/gallery/86467777/Personal-Business-Card
https://www.behance.net/gallery/153123039/Loyalty-card-for-free-coffee
https://www.behance.net/gallery/94693257/Mediadruckwerk-Musterbox
https://www.behance.net/gallery/105141683/ORIENTICA-PERFUME-LEAFLET
https://www.behance.net/gallery/160246043/PLANNERfolio-
https://www.behance.net/gallery/160246679/RETRO-Stationery-
https://www.behance.net/gallery/108251351/Calendar-design-for-MO