Dziś przychodzimy do ciebie z kolejną porcją inspiracji. Będzie wiosennie, kolorowo i energetycznie, a w tekście znajdziesz wszystko, czego człowiekowi u schyłku zimy potrzeba. Zaczynajmy!
➤ Polecam! Marylin Monroe
Rozpoczynamy od mocnego wejścia. Pop art w pełnej krasie i Marylin w krzykliwym makijażu, słowem – wszystko w zgodzie z tegorocznymi trendami. Jak mówią sami twórcy tego konceptu, “ten produkt to must have tego sezonu” i obowiązkowa pozycja dla wszystkich miłośników śpiewania pod prysznicem! Inspiracja przyszła od samego Andy’ego Warhola, a kolorowe myjki wyzierające z opakowania zostały ułożone w projekcie tak, aby w nietypowy sposób uzupełniać kompozycję graficzną. Efekt zachwyca, podobnie jak boska Marylin!
Projekt: Lesha Limonov
➤ Dobry projekt i to dosłownie!
Pudełko fasonowe może być niezwykłe, wystarczy nieco wyobraźni i nieszablonowego podejścia do projektu. Przykład marki Kind jest na to dowodem, a “fasonówka” przekształcona w opakowanie produktowe robi tutaj naprawdę dobrą robotę. Nie ma co tu dużo pisać, to po prostu trzeba zobaczyć! 👇
Projekt: Sergio Laskin i Brand Unscripted
➤ Gra w nietypowym opakowaniu
Żywe kolory i optymistyczne skojarzenia to motyw przewodni ANY – gry dla dzieci i dorosłych, która ma pomagać w radzeniu sobie z napadami złości. Produkt jest dość specyficzny, więc i opakowanie w tym przypadku musiało być wyjątkowe. Pudełko z litej tektury z kolorowymi imprintami wewnątrz i minimalistyczne na zewnątrz uspokaja oraz wprowadza w dobry nastrój jeszcze przed rozpoczęciem gry.
Projekt: Agencja HUMAN
➤ Czekoladki nadziewane folklorem
W apetycznym anturażu łakocie wydają się być jeszcze smaczniejsze! Opakowania produktów Country Chocolates ozdobione ilustracjami inspirowanymi lokalnym folklorem, tworzą ciekawy efekt i z pewnością wzbudzą zainteresowanie miłośników słodyczy przy półce z tą kategorią produktową. Jeśli taki był cel, został zrealizowany w stu procentach!👌
Projekt: Muhammed Sajid
➤ Program “Kolorowe”, który rozpoczyna się jeszcze przed praniem
Czy produkt pokroju mydła do prania wymaga atrakcyjnego opakowania? Zdecydowanie! Oto jeden z dobrych przykładów, jak zwykłe, szare pudełko na proszek zamienić w małe arcydzieło. Laundry SOAP to linia produktów czyszczących na bazie mydła, a opakowanie łączy w sobie filozofię eko (nawiązując tym samym do naturalnego składu produktów) oraz nowoczesny look, odzwierciedlający potrzeby rynku i coraz bardziej wymagających konsumentów.
Projekt: Abby Haddican
➤ Komu więcej kolorów, ręka w górę!
Projekt UP! UP! UP! Obfituje w pastelowe kolory i nie stroni od uszlachetnień. Przemyślana gama kolorystyczna sprawia, że każdy z tych produktów – mimo, że inny – tworzy z resztą spójną całość, a zawartość zestawu została utrzymana w podobnym klimacie, dzięki czemu nie da się tej kreacji pomylić z niczym innym!
Projekt: Jianping Fang
➤ O, LIS! Antropomorfizm w natarciu
OLIS to marka naturalnych kosmetyków z syberyjskimi korzeniami. Ideą, jaka przyświecała nowej identyfikacji wizualnej było stworzenie „czegoś niezwykłego, surrealistycznego, niestandardowego dla branży kosmetycznej, ale z nawiązaniem do Syberii i naciskiem na naturalność”. Zwierzęta ubrane w ludzkie ubrania doskonale wpisują się tegoroczne trendy (antropomorficzne postaci), a magiczny las, który zamieszkują (surrealizm) jest metaforą, odzwierciedlającą działanie kosmetyków (w magiczny sposób poprawiają kondycję skóry, a to wszystko za sprawą naturalnych składników). Prawda, że dobrze pomyślane?
Projekt: Natali Shilova
Podobne pudełko zamówisz ➤ tutaj.
Przeczytaj również:
Bądź na bieżąco z nowymi artykułami na naszym blogu i zaglądaj do nas co wtorek! 📆
Chcesz zamówić własne opakowania?📦 Zajrzyj tutaj!
Więcej informacji o wymienionych projektach znajdziesz u źródła:
Artystyczne myjki Marylin Monroe
Kind
ANA
Country Chocolates
Laundry SOAP
UP! UP! UP!
OLIS
Grafika użyta na okładce: Lesha Limonov .
2 komentarze
Te opakowania są piękne i inspirujące. Opakowanie to nie tylko miejsce na produkt, to aktualnie często prawdziwe dzieło sztuki drukarskiej i introligatorskiej.
Zdecydowanie! 🙂