Ulotki wciąż mają tę moc! Mimo, że rozwiązania cyfrowe coraz bardziej rozpychają się w świecie reklamy, paper nadal posiada szerokie grono zwolenników, ponieważ działa na ludzkie emocje lepiej niż świat wirtualny. Zobacz, dlaczego warto ulotki zawsze mieć “z tyłu głowy”, planując działania marketingowe.
Ulotka jako skuteczne narzędzie promocji
Skuteczność ulotki jako materiału promocyjnego wciąż jest nie do podważenia. Jakie benefity dla biznesu niesie za sobą ta forma reklamy?
1. Łatwe i szybkie docieranie do odbiorców
Dystrybucja ulotek nie jest skomplikowana. Określając pole działania oraz skalę, możesz z informacją trafić do specyficznej grupy odbiorców, wybierając np. konkretny segment klientów lub jeden wskazany obszar geograficzny.
2. Uwolnij kreatywność
Chcesz, aby Twoja ulotka wyróżniała się i przyciągała uwagę odbiorców? Większość ulotek będzie miała format A4 lub A5, ale Ty możesz wybrać również niestandardowe formaty.
Skorzystaj również z wyjątkowych możliwości, jakie dają uszlachetnienia - połącz folię mat lub jedwabistą folię soft touch z wybiórczym lakierem UV, który podkreśli najważniejsze detale na ulotce.
3. Zachęć odbiorcę
Wykorzystaj ulotkę do zwiększenia sprzedaży, umieszczając na niej unikalny kod, którym klient będzie mógł się posłużyć podczas składania zamówienia. Przemyć w treści wezwanie do działania - jeśli ulotką komunikujesz jakieś nadchodzące wydarzenie, poproś odbiorcę, aby powiedział o tym również znajomemu.
4. Bądź w kontakcie z Twoim klientem
Ulotki dają dużą możliwość personalizacji, wykorzystaj to i pokaż, że znasz swojego klienta! Zwróć się do odbiorcy po imieniu lub pokaż, że pamiętasz o jego urodzinach i podaruj mu dodatkowy rabat z tej okazji, a dedykowaną ofertę umieść na personalizowanej ulotce. Twój klient z pewnością zapamięta taki gest na długo!
5. Zwrot z inwestycji
Niskie koszty produkcji w porównaniu z innymi formami reklamy, sprawiają, że wykorzystanie ulotek w działaniach reklamowych jest jednym ze skuteczniejszych sposobów promocji i daje gwarancję satysfakcjonującego zwrotu z inwestycji.