Chcesz się wyróżnić i w atrakcyjny sposób zaprezentować swoją ofertę? Wybierz tradycyjny, drukowany katalog. Ten produkt, z uwagi na swoją skuteczność w oddziaływaniu na percepcję klienta, ma swoich zwolenników w każdej gałęzi biznesu. Jak wybrać i stworzyć idealny katalog?
Katalogi reklamowe - potencjał pierwszego wrażenia
Katalog “szyty” na miarę Twojego biznesu to najlepsza wizytówka na międzynarodowych targach, spotkaniach inwestycyjnych oraz konferencjach. Atrakcyjne treści, dobrze dobrana kolorystyka i wysoka jakość wykonania to klucz do nawiązania wartościowych kontaktów. Potencjał
katalogów szytych - w zależności od rodzaju biznesu - można wykorzystać w następujący sposób:
- jako uzupełnienie pakietu konferencyjnego
- jako element marketingu bezpośredniego (wysyłka pocztą tradycyjną)
- jako element ekspozycji w biurze lub sklepie stacjonarnym
- jako skuteczne narzędzie do prezentacji portfolio
Katalogi szyte - jak są wykonane?
1. Wybór formatu
Katalog pionowy, poziomy, a może kwadratowy? Dostosuj format, który najbardziej odpowiada Twojej wizji prezentacji oferty. Pamiętaj o odpowiednim umieszczeniu treści i zdjęć.
2. Rodzaj papieru
Wybór papieru możesz rozpatrywać pod kątem gramatury oraz rodzaju, który będzie miał wpływ na cenę druku.
3. Okładka i uszlachetnienia
Okładka katalogu może być ozdobiona folią połysk lub mat, soft touch lub folią i lakierem wybiórczym UV. Łatwiej osiągnąć ciekawy efekt, dobierając różne rodzaje uszlachetnień.
4. Rodzaj oprawy
W tym przypadku jest to zszywanie grzbietowe za pomocą płaskich lub oczkowych zszywek. Takie rozwiązanie gwarantuje trwałość i bezpieczeństwo wszystkich połączonych ze sobą stron, nawet podczas długiej eksploatacji folderu.