Interesujący projekt ulotki oraz zaawansowana technologia druku to para idealna. Połączenie obu tych aspektów pozwoli uzyskać efekt, który zaskoczy klienta i pozostanie w jego pamięci na dłużej.
Ulotki cięte - inwestycja, która się zwraca
Ulotki cięte to ekonomiczny sposób na promocję marki. Ta forma reklamy jest również postrzegana jako mniej inwazyjna w porównaniu do reklamy online. W czasach, kiedy ogromną wagę kładzie się na prywatność, ulotka może być lepszą odpowiedzią na aktualne trendy w komunikacji, niż kolejny newsletter w skrzynce e-mailowej.
Zaprojektuj ulotkę stosownie do okazji
Przed wydrukowaniem ulotek, zdecyduj się na 1 z 8 formatów, wybierz rodzaj papieru oraz uszlachetnienia.
Ulotka zazwyczaj ma stosunkowo krótką żywotność, z uwagi na rodzaj umieszczanych na niej komunikatów, które mogą dotyczyć jednorazowego wydarzenia, np. otwarcia nowego sklepu lub trwającej przez tydzień promocji. Do produkcji ulotek o takim charakterze możesz użyć tańszego papieru o mniejszej gramaturze. Jeśli jednak na ulotce będziesz umieszczać informacje, które nie będą się szybko deaktualizować, rozważ użycie papieru, który będzie gwarantował lepszą trwałość.
Chcesz dodać ulotce ekskluzywnego charakteru? Zamów foliowanie matowe, soft touch lub matowe z lakierem wybiórczym UV. Żywe kolory i najważniejsze akcenty na ulotce zostaną w ten sposób odpowiednio wyeksponowane, podkreślając to, co na ulotce najistotniejsze. Nie czekaj i wybierz ulotki dla swojego biznesu! Prześlij nam swój projekt, a my zajmiemy się resztą.