Notesy spiralowane idealnie sprawdzą się w roli upominków dla obecnych lub przyszłych klientów. Potencjał reklamowy tego produktu jest tak duży, że wiele firm uwzględnia notatniki w swoich wydatkach na usługi poligraficzne.
Notatniki jako nośniki reklamowe
Okładkę notatnika możesz zadrukować dowolną treścią, umieszczając na niej nazwę firmy, logo, motto, a nawet zdjęcia produktów, które znajdują się w Twojej ofercie. Dodając do tego zaskakujący element, wyróżniony matową folią, uzyskasz efekt, który sprawi, że gadżet reklamowy sygnowany Twoją marką będzie przywoływał miłe skojarzenia.
5 korzyści z posiadania notatników pośród gadżetów reklamowych
1. Notatniki są praktyczne - sprawdzą się na targach, konferencjach i szkoleniach, jako upominki dla Twoich klientów, przydadzą się także pracownikom.
2. Zachęcają do wzajemności - podarowane w prezencie, pozostawiają pozytywne wrażenie o firmie, co przekłada się na pozytywne skojarzenia z Twoją marką i chęć odwzajemnienia się.
3. Notatniki są trwałe - wysokiej jakości materiały i uszlachetnienia gwarantują żywe kolory na dłużej.
4. Łatwo dostosujesz je do swojej identyfikacji wizualnej, a bogata kolorystyka okładki, możliwość umieszczenia logo i wysoka jakość druku, pomogą uwolnić Twoje pokłady kreatywności, by stworzyć niepowtarzalny przedmiot reklamowy.
5. Notatniki są przyjazne dla budżetu - niewiele droższe od ulotek, a o ileż trwalsze!
Sprawdź pełną ofertę notatników, a jeśli interesuje Cię rozwiązanie, którego nie udało Ci się znaleźć w naszym serwisie, skontaktuj się z nami.