Zobacz również pudełka wysyłkowe z naszej oferty.
Kartki pocztowe - Już od 10 szt.
- Format A6 pion (105 x 148 mm) lub DL pion (99 x 210 mm)
- Rodzaj papieru – papier kreda mat 350 g (powlekany), karton Splendorgel Extra White 340 g (śnieżnobiały)
- Zadruk 4/0 lub 4/4
- Uszlachetnienie 1/0 – folia (połysk, mat, soft touch); folia (mat, soft touch) + lakier UV wybiórczy
- Różne wzory w ramach 1 zamówienia
- Nakład – min. 10 sztuk
Pocztówki zwykle kojarzone są z wysyłaniem słonecznych pozdrowień z wakacji, które przelatując nawet tysiące kilometrów, trafiają do naszych skrzynek. To jednak niejedyne zastosowanie formatu pocztówki, jej parametry pozwalają wykorzystać ją na wiele innych sposobów. Personalizowany produkt, jakim jest pocztówka pozwoli wysłać Twój projekt wszędzie tam, gdzie zechcesz. Możesz na niej wydrukować zindywidualizowane życzenia, pozdrowienia lub podziękowanie dla klientów. Kartka z podziękowaniem za zakup w sklepie internetowym, zaproszenie, czy dodatek z kodem rabatowym do zamówienia – to tylko niektóre z opcji na ich użycie.
Drukomat – drukarnia pocztówek, zaproszeń i innych materiałów reklamowych
Jeżeli chodzi o druk pocztówek, w naszej ofercie znajdziesz 2 formaty – tradycyjny A6 lub poręczny DL. Oprócz tego możesz wybierać spośród dwóch rodzajów podłoża: powlekany papier kreda mat lub karton Splendorgel Extra White, który charakteryzuje się śnieżnobiałym kolorem. Pocztówki zadrukowujemy jedno- lub dwustronnie, w zależności od preferencji i potrzeb. Opcjonalnie każdemu zamówieniu możemy nadać wyjątkowe wykończenie, dzięki uszlachetnieniom. To prosty sposób, aby Twoje kartki pocztowe prezentowały się elegancko, a przy tym, jak produkt wysokiej klasy. W naszym serwisie udostępniamy opcję wyboru wielu wzorów wydruków w ramach jednego zamówienia. Każde zamówienie na pocztówki pakujemy w wytrzymały karton z tektury falistej.
Folia soft touch czy lakier UV? – poznaj dostępne opcje uszlachetnień pocztówek
Na życzenie klienta oferujemy opcję uszlachetniania pocztówek, aby nadać im więcej charakteru. To prosty sposób, żeby bardziej przyciągały uwagę odbiorców, a przy tym robiły bardzo dobre wrażenie. Uszlachetnienia różnego rodzaju najlepiej sprawdzą się przy druku zaproszeń lub voucherów w tym formacie, gdzie wygląd projektu jest szczególnie ważny. Poznaj możliwości naszej drukarni w tym zakresie i zaprojektuj kartki pocztowe w zupełnie nowych wersjach.
Foliowanie
Oferujemy kilka rodzajów uszlachetnień, a jednym z nich jest foliowanie. Pocztówki, ale też inne druki np. wizytówki, czy ulotki możemy pokryć trzema rodzajami folii – połysk, mat, soft touch oraz folia antiscratch. Każda z nich nadaje inny efekt, w zależności od stylu danego wydruku. Foliowanie stanowi doskonały sposób na zwiększenie atrakcyjności oraz efektywności komunikacji. Na uwagę zasługuje szczególnie folia soft touch, która fakturą w dotyku przypomina skórkę brzoskwini. Foliowanie wydruku oprócz dodatkowego efektu wizualnego sprawia, że staje się on bardziej wytrzymały. Warto dodać, że w przypadku pocztówek foliowana jest tylko przednia strona, aby zachować jej przeznaczenie i móc po niej pisać.
Lakier UV wybiórczy
Jeżeli zależy Ci na wyjątkowym efekcie, to idealnym rozwiązaniem będzie wykorzystanie lakieru UV wybiórczego przy druku pocztówek. Podkreśl wybrane elementy wzoru lub pokryj nim teksty, które chcesz, żeby zostały zapamiętane! Lakier wybiórczy doda pocztówkom trójwymiarowości, które może być różne w zależności od grubości warstwy lakieru. Tak uszlachetnioną pocztówkę możesz np. dodawać do zamówień, czy rozdawać klientom na mniej formalnych eventach.
Uszlachetnienia dostępne przy pocztówkach Premium
Jeżeli chcesz, czegoś więcej niż standardowe uszlachetnienia w druku, to mamy dla Ciebie coś specjalnego. Pocztówki w wydaniu Premium możesz ozdobić lakierem UV 3D, który nada grafikom trójwymiarowości oraz głębi. Oferujemy także uszlachetnienia produktu folią metalizowaną. Pokreśli błyszczącą folią napis, detal lub większy kształt na projekcie i zachwyć wszystkich klientów! Wyeksponuj konkretne elementy logo lub grafiki przy pomocy lakieru lub jedną z 6 kolorów folii (złoto, srebro, miedziana, holograficzna, różowo-złota i czerwona). W każdym wariancie kolorystycznym folia dobrze odbija światło, a przy tym nadaje nadrukowi efekt 3D.
Podbij wrażenia dotykowe, dzięki uszlachetnieniom
Każdy rodzaj uszlachetnienia, oprócz funkcji wizualnej podwyższa wrażenia sensoryczne wydruków. Ciekawa faktura na pocztówce czy ulotce zachęca użytkownika do dotknięcia i sprawdzenia, z czym ma do czynienia. To duża przewaga materiałów drukowanych względem wersji cyfrowych wyświetlanych na telebimach czy w internecie. Struktura uzyskana dzięki użyciu wybiórczego lakieru UV 3D czy folii metalizowanej 3D zapada w pamięć, a przy tym prezentuje się wyjątkowo. Sprawdź możliwości uszlachetnień w tym zakresie i wspieraj haptycznie decyzje zakupowe.
Postaw na sprawdzone działania marketingowe w rozmiarze 105 x 148 mm
Pocztówki są wszechstronnym narzędziem komunikacji, które znajdują szerokie zastosowanie w różnych dziedzinach. Ich zgrabny format sprawia, że zmieszczą się niemal wszędzie, a przy tym przekazują sporo informacji. Nic dziwnego, że firmy często wykorzystują je do promocji swoich produktów lub usług.
Wykorzystaj kartki pocztowe w swoim e-commerce
Kartki pocztowe mogą zawierać informacje o nowych produktach, zniżkach lub wydarzeniach firmowych. Pocztówki są też idealnym narzędziem do wyrażania wdzięczności z różnych okazji. Mogą być wysyłane jako podziękowanie za zamówienie w naszym sklepie, czy przedstawiać życzenia świąteczne. Format pocztówki pozwala też na drukowanie na nich różnego rodzaju voucherów np. na zabiegi, czy jako karty podarunkowe. Wygląd finalnego produktu zależy tylko od Twojej wyobraźni.
Artystyczne zastosowania pocztówki
Oprócz tego pocztówki dobrze sprawdzają się w środowisku artystycznym, gdzie mogą służyć jako demonstracja naszych zdolności i kreatywności. Wyjątkowe połączenie jednego lub kilku zdjęć pozwala łatwo zaprezentować unikalne fotografie w przyjaznej formie. Umieszczenie na pocztówce zdjęcia lub obrazu z krótkim opisem na odwrocie sprawi, że odbiorcy lepiej zrozumieją sztukę wokół nich. Pocztówki w takim wydaniu sprawdzą się szczególnie na wydarzeniach związanych z designem, czy festiwalach branżowych. Dzięki małym wymiarom pocztówki uczestnicy mogą zabrać dzieło danego artysty ze sobą do domu i nadać im drugie życie poza eventem. Decydując się na zadruk z obu stron, możesz bez problemu przekazać całość informacji o danym dziele. Z kolei, jeśli zdecydujemy się zostawić drugą stronę pocztówki pustą, wtedy pozostawimy miejsce, gdzie możemy swobodnie pisać.
Kartki pocztowe – poznaj ten uniwersalny format
Pocztówki są również używane, jako zaproszenia na różnego rodzaju wydarzenia, takie jak wesela, urodziny, imprezy firmowe czy wystawy sztuki. To także produkt często wykorzystywany w trakcie kampanii wyborczych. Sztaby decydują się zwykle na zadruk dwustronny, bo dzięki temu na niewielkim formacie (A6 pion (105 x 148 mm) lub DL pion (99 x 210 mm) można zmieścić hasła promocyjne kandydata i jego postulaty. Oprócz tego dwustronnie wydrukowana pocztówka na grubszym papierze (np. powlekany papier kreda mat, karton Splendorgel Extra White 340 g) jest trwalsza niż tradycyjna ulotka.
Druk pocztówek – wyślij swoją kreatywność w świat
Jak widzimy, nie istnieje jeden najbardziej popularny sposób na wykorzystanie pocztówek. Ich wszechstronny format (A6 pion (105 x 148 mm) lub DL pion (99 x 210 mm) zapewnia bardzo wiele możliwości. Są wyjątkowym medium komunikacji, które łączy treść wizualną z tekstem i może być dostosowane do różnych celów i potrzeb. Oferujemy drukowanie pocztówek na kredzie mat 350 g lub na białym, grubym kartonie (Splendorgel Extra White 340 g). Jeśli chodzi o opcje drukowania zadruk może być jedno- lub dwustronny – i to w pełnym kolorze. Bez względu na to, na który format pocztówki się zdecydujemy, ich druk jest możliwy od 10 sztuk.
Dlatego bez względu na to, czy prowadzisz własną działalność, czy potrzebne Ci są nietypowe ulotki, a może jesteś artystą, który chce w nietypowy sposób urozmaicić swój projekt – druk pocztówek będzie dobrym wyborem, aby przedstawić to, na czym Ci zależy.